Back to the top

Oferta

Oferta

PROCESY

Ten sposób pracy daje najlepsze efekty. Zbudujemy zespół projektowy z Twoich współpracowników i rozwiążemy wybrane przez Was wyzwanie. Trzeba przeprojektować produkt lub usługę? A może udoskonalić employee experience? Przeprowadzimy Was przez te wyzwania korzystając z narzędzi Design Thinking. Efektem będzie zestaw przetestowanych prototypów rozwiązań i zespół, który od tej pory metodę Design Thinking ma we krwi.

SZKOLENIA

Poprzez praktyczne przykłady uczymy i pokazujemy, czym jest Design Thinking i jak można go wykorzystać w Twojej organizacji. Nasze szkolenia to nauka przez doświadczenie – 80% czasu wykorzystujemy na pracę warsztatową. Nie zapominamy też o tym, by wyposażyć Twój zespół w niezbędną pigułkę wiedzy i nasz autorski zestaw materiałów edukacyjnych. Masz precyzyjne oczekiwania co do szkolenia? Możemy przygotować ofertę skrojoną pod Twoje potrzeby.

TEST I BADANIA UŻYTKOWNIKÓW

Zrealizujemy testy produktów i usług. Mogą one dotyczyć tak oferty funkcjonującej już na rynku, jak i rozwiązań, które dopiero planujesz wdrożyć. Podczas testów zbadamy Twoich odbiorców. Poznamy ich doświadczenia, zmapujemy oczekiwania oraz preferencje i potrzeby. Pozwoli nam to odkryć, jak „działa” na klientów Twoja oferta, co się w niej podoba lub co należałoby zmodyfikować. Zdobywamy wiedzę, by zainspirować zmiany i innowacje.

Dlaczego Design Thinking?

Design Thinking to metoda tworzenia innowacyjnych produktów i usług, które odpowiadają prawdziwym potrzebom użytkowników.

Wywodzi się z metod pracy stosowanych przez projektantów tworzących rzeczy użyteczne, a także łatwe i przyjemne w obsłudze. Pierwsza myszka komputerowa Apple do komputerów domowych została zaprojektowana właśnie tą metodą. Jednak w ciągu ostatniej dekady Design Thinking zrobił zawrotną również karierę poza designem. Dziś jest wykorzystywany w wielu obszarach biznesu – w pracach R&D, rozwoju produktów i usług, marketingu, zarządzaniu czy HR – wszędzie tam, gdzie rozumie się, że doświadczenia klientów, użytkowników i pracowników mają podstawowe znaczenie.

Etapy pracy

Głównym założeniem Design Thinking jest postawienie w centrum zainteresowania odbiorcy i jego/jej potrzeb. Praca tą metodą składa się z kilku etapów.

  1. Najpierw prowadzi się wywiady i obserwacje, a w zebranych danych szuka insightów, czyli pogłębionych spostrzeżeń i wniosków.

  2. Następnie, korzystając z różnych metod wspierania kreatywności, generuje się pomysły na rozwiązania. Bardzo wiele pomysłów

  3. Wybrane z nich zamienia się na prototypy rozwiązań – szybkie, proste i tanie.

  4. Te prototypy testuje się z prawdziwymi użytkownikami, rozwija i modyfikuje.

Głównym elementem naszej oferty jest prowadzenie procesów nastawionych na:

  • Wymyślenie nowego produktu
  • Zaprojektowanie nowej usługi
  • Ulepszenie produktu lub usługi
  • Ulepszenie działań marketingowych firmy
  • Poprawienie komfortu pracy (Employee Experience)
  • Poprawienie procesów rekrutacji i onboardingu
  • Ulepszenie systemów dostarczania wiedzy i know-how do organizacji

Jak wygląda proces

1.

Powołujemy zróżnicowany zespół

2.

Definiujemy wyzwanie

3.

Prowadzimy badania potrzeb

4.

Definiujemy kluczowe
insighty

5.

Prowadzimy ideację nastawioną na wymyślenie wielu możliwych rozwiązań

6.

Wybieramy pomysły o największym potencjale

7.

Prototypujemy

8.

Zbieramy feedback od użytkownika

9.

Wyciągamy wnioski i pomagamy zbudować plan wdrożenia

Kluczowe korzyści

Dobre i innowacyjne pomysły

Mapa drogowa wdrożenia innowacji

Zaangażowany zespół

Motywacja do wdrożenia innowacji

Zwiększona wiedza nt kreatywności i zarządzania procesami wprowadzania innowacji

Zwiększenie kultury innowacji w firmie, postawy sprzyjające innowacjom

Skonsultuj z nami swoje potrzeby!

Wykorzystaj nasze umiejętności!

Chcesz poznać Design Thinking i użyć tej metody do stworzenia innowacji, wzmocnienia kreatywności swojego zespołu, lub wsparcia ich zaangażowania i motywacji w usprawnianie działalności firmy? Masz jakieś pytania odnośnie naszej oferty? Daj znać!

Email: biuro@hshs.pl
Tel: +48 503 133 328