Back to the top

Szkolenie – proces kreatywny

Proces kreatywny 1-on-1

Kiedyś myślano, że kreatywność to magia. Potem, że to zdolność wyjątkowych jednostek. Dzisiaj wiele firm wie, jak planować i prowadzić współpracę zespołową, aby wykorzystać potencjał kreatywny każdej osoby zaangażowanej w prace. Dołącz do nich i dowiedz się jak prowadzić proces kreatywny by czerpać konkretne profity ze zdobyczy psychologii kreatywności.

Jak prowadzić i wspierać kreatywność zespołową

praktyczne szkolenie

Zaprogramuj kreatywność – to nie oksymoron

Korzystając z dziedziny wiedzy, jaką jest psychologia kreatywności, proces wymyślania kreatywnych rozwiązań da się podzielić na konkretne etapy. Rozpoczynając prace nad czymś, co ma być twórcze i skuteczne musisz rozpocząć od inspiracji do ideacji a na końcu do eksperymentów wdrożeniowych. Ponadto każdy z tych etapów musi być zaprojektowany w taki sposób, aby naprzemiennie angażować myślenie dywergentne i konwergentne.

Brzmi enigmatycznie? W trakcie szkolenie wytłumaczymy te wszystkie pojęcia i pokażemy przykłady tego, jak można wykorzystać je w praktyce. Ale przede wszystkim, wyposażymy Cię w konkretne narzędzia i skrypt ich zastosowania tak, aby spożytkowanie nowo zdobytej wiedzy było dziecinnie proste. Ponadto, każde z tych narzędzi zastosujesz w praktyce już na sali szkoleniowej i będziesz mógł rozwiać wszelkie wątpliwości wspólnie z trenerami i innymi uczestnikami.

Naucz się projektować i prowadzić procesy kreatywne, aby każda minuta pracy Twojego zespołu była inwestycją w innowacyjność i skuteczność rozwiązań!

UWAGA

To szkolenie nie ma na celu poszerzenia twojej kreatywności rozumianej, jako indywidualna zdolność do posiadania wystrzałowych pomysłów 😉. Ma ono na celu nauczenia Cię konkretnych narzędzi, które pomogą zorganizować Ci odpowiednio Twoją pracę i przez to pozytywnie wpłynąć na jakość opracowywanych przez Ciebie rozwiązań.

Ramowy plan szkolenia i tematyka
  • Model procesu kreatywnego
  • Dwa typy myślenia i ich rola w kreatywności
  • Warunki dobrej inspiracji
  • Ideacja i jej charakterystyka
  • Burza mózgów typu stanfordzkiego, jako podstawa ideacji
  • Najważniejsze psychologiczne pułapki twórczego myślenia i współdziałania
  • Zasada „ilość przechodzi w jakość” – jej rola i zasadność w zespołowych procesach kreatywnych
  • Matryca „now-how-wow” jako narzędzie analizy i selekcji
  • Prototypowanie jako wsparcie procesu – czym jest, jak robić i czy warto
Co zyskasz
  • Zdobędziesz podstawową wiedzę o tych aspektach psychologii kreatywności, które są najbardziej przekładalne na praktykę
  • Zrozumiesz najważniejsze zasady rządzące procesem kreatywnym
  • Będziesz w stanie zaprojektować i przeprowadzić proces kreatywny dla siebie i dla grupy osób współpracujących ze sobą
  • Poznasz i będziesz umieć zastosować 6 konkretnych narzędzi pracy zespołowej przydatnych w procesie kreatywnym

Dla kogo?

Szkolenie to jest przeznaczone dla każdego, kto rozwiązuje problemy wymagające nowatorskich rozwiązań. Szkolenie to będzie szczególnie przydatne osobom, które pracują zespołowo nad usprawnianiami różnego typu. Być może projektujesz produkty, czy usługi, lub też wymyślasz i wdrażasz usprawnienia procesów wewnątrzorganizacyjnych – każde z tych zadań wymaga twórczego podejścia do wyzwań, które masz za zadanie rozwiązać.

Prowadzisz firmę, jesteś menedżerem, właścicielem produktu, osobą odpowiedzialną za strategie produktowe lub marketingowe? To szkolenie wniesie do Twojej pracy nowe narzędzia twórczego współdziałania z innymi.

Jak prowadzić i wspierać kreatywność zespołową

praktyczne szkolenie

Odezwij się do nas!

Chcesz poznać Design Thinking i użyć tej metody do stworzenia innowacji, wzmocnienia kreatywności swojego zespołu, lub wsparcia ich zaangażowania i motywacji w usprawnianie działalności firmy? Masz jakieś pytania odnośnie naszej oferty? Daj znać!

Email: biuro@hshs.pl
Tel: +48 503 133 328

© design by Morf Studio Barbara Janczak