Back to the top

Szkolenie on-line

Jak mieć dobre pomysły?

Szkolenie on-line o tym, jak wspierać kreatywność zespołową oraz jak zwiększać efektywność spotkań grupowych dedykowanych generowaniu pomysłów na rozwiązanie wyzwań, z którymi zmaga się Twój zespół lub Twoja organizacja – kluczowe kompetencje w czasach zmian, zawirowań i ogólnej niepewności.

12 godzin interaktywnych szkoleń on-line:
22-26-28 października

certyfikat udziału w szkoleniu

autorski e-book “Przewodnik dla moderatora procesów kreatywnych” w cenie szkolenia

komplet materiałów ze szkolenia

90 minut  indywidualnych
konsultacji (jako follow-up szkolenia)

kameralna grupa 12 osób

800 zł + 23% Vat

Kiedyś myślano, że kreatywność to magia. Potem, że to zdolność wyjątkowych jednostek. Dzisiaj wiele firm wie, jak planować i prowadzić współpracę zespołową, aby wykorzystać potencjał kreatywny każdej osoby zaangażowanej w prace. Dołącz do nich i dowiedz się jak sprawić, żeby zespoły miały więcej dobrych pomysłów.

Jakie nowe funkcjonalności wprowadzić w produkcie?  Jak usprawnić on-boarding nowych pracowników? Skąd mieć pomysły na oryginalne i skuteczne działania promocyjne? To przykłady różnych problemów, które na co dzień rozwiązują zespoły. A każde rozwiązanie poprzedza proces kreatywny, który do niego prowadzi.

Dobra wiadomość jest taka, że ten proces można realnie usprawnić, korzystając z zasad i narzędzi pracy kreatywnej. Krótko mówiąc można sprawić, że zespoły będą miały więcej dobrych, świeżych i nadających się wdrożenia pomysłów.

  • warsztaty-design-thinking
  • ludzie na szkoleniu design thinking - hearts&heads
  • osoby siedzące przy stole śmieją się

Naucz się projektować i prowadzić procesy kreatywne, aby każda minuta pracy Twojego zespołu była inwestycją w innowacyjność i skuteczność rozwiązań!

Ramowy plan szkolenia i tematyka
  • Model procesu kreatywnego
  • Dwa typy myślenia i ich rola w kreatywności
  • Warunki dobrej inspiracji
  • Ideacja i jej charakterystyka
  • Burza mózgów typu stanfordzkiego, jako podstawa ideacji
  • Najważniejsze psychologiczne pułapki twórczego myślenia i współdziałania
  • Zasada „ilość przechodzi w jakość” – jej rola i zasadność w zespołowych procesach kreatywnych
  • Matryca „now-how-wow” jako narzędzie analizy i selekcji
  • Prototypowanie jako wsparcie procesu – czym jest, jak robić i czy warto
Co zyskasz
  • Zdobędziesz wiedzę o tych aspektach psychologii kreatywności, które są najbardziej przekładalne na praktykę
  • Zrozumiesz najważniejsze zasady rządzące procesem kreatywnym
  • Będziesz w stanie zaprojektować i przeprowadzić proces kreatywny dla siebie i dla grupy osób współpracujących z Tobą
  • Poznasz i będziesz umieć zastosować 6 konkretnych narzędzi pracy zespołowej przydatnych w procesie kreatywnym
  • E-book – gotowy skrypt, który pomoże Ci zastosować proponowane rozwiązania w Twojej organizacji
  • Prezentacja – gotowe slajdy, dzięki którym lepiej wytłumaczysz pewne koncepcje swojemu zespołowi
  • Praktyczne doświadczenie zespołowej pracy kreatywnej (zajęcia są warsztatowe, a w ich trakcie zespoły rozwiązują konkretny problem)
  • Konsultacje – możliwość przedyskutowania wdrożenia omawianych narzędzi w Twojej organizacji
  • Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu z moderowania zespołowych spotkań kreatywnych

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie to jest przeznaczone dla każdego, kto rozwiązuje problemy wymagające nowatorskich rozwiązań. Szkolenie to będzie szczególnie przydatne osobom, które pracują zespołowo nad usprawnieniami różnego typu. Być może projektujesz produkty, czy usługi, lub też wymyślasz i wdrażasz usprawnienia procesów wewnątrzorganizacyjnych – każde z tych zadań wymaga twórczego podejścia do wyzwań, które masz za zadanie rozwiązać.

Prowadzisz firmę, jesteś menedżerem, właścicielem produktu, osobą odpowiedzialną za strategie produktowe lub marketingowe, a może zajmujesz się kwestiami HR-owymi w Twojej organizacji. To szkolenie wniesie do Twojej pracy nowe narzędzia twórczego współdziałania z innymi.

Jak to będzie wyglądało?

> Szkolenie zostało podzielone na 3 spotkania webinaryjne

> Spotkania będą odbywać się 22-26-28 października 2020 w godz. 9-13

> Będziemy je prowadzić przy użyciu ZOOMa (wystarczy kliknąć w link, który do Ciebie prześlemy, i dołączasz do naszego „pokoju”)

> Spotkania są interaktywne - będziesz dyskutował z trenerami i pozostałymi uczestnikami, dlatego będzie Ci potrzebny sprawny mikrofon i kamera

> Na zakończenie dostaniesz od nas e-booka, który jest gotowym skryptem prowadzenia zespołowych procesów kreatywnych

> Wystawimy także certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia

> Bezpłatne 90 min. indywidualnej konsultacji z trenerem po szkoleniu

Prowadzący

Janek Strycharz - hearts&heads

Janek Strycharz – Ekonomista z doświadczeniem w badaniach rynku, badaniach konsumenckich, czy – szerzej – w zbieraniu informacji o doświadczeniach i potrzebach klientów. W ciągu ostatnich 10 lat swojej aktywności zawodowej był autorem i wykonawcą wielu projektów szkoleniowych, warsztatowych, czy konferencyjnych dotyczących tematyki innowacji biznesowej i społecznej. Prowadzi procesy innowacyjne wykorzystujące wiedzę o kliencie do wprowadzania ulepszeń w produktach, usługach, czy procesach wewnętrznych (np. rekrutacja, czy podnoszenie kompetencji pracowników). Współpracował zarówno z biznesem, jak i z organizacjami pozarządowymi, czy podmiotami administracji publicznej. Jest doświadczonym moderatorem procesów opartych o metodykę Design Thinking. Edukację realizował w Polsce, UK, Niemczech i w USA. U podstaw jego pracy leży przekonanie, że „robienie innnowacji” wymaga złożonego zestawu kompetencji, które można – i trzeba – rozwijać w sposób ciągły. W życiu prywatnym pasjonat spędzania czasu na świeżym powietrzu, snowboardu i wspinaczki skałkowej. Jest założycielem Fundacji Warsztat Innowacji Społecznych (www.warsztat.org.pl) oraz agencji hearts&heads (www.hshs.pl).

Seweryn Rudnicki - hearts&heads

Seweryn Rudnicki, PhD – naukowiec, design researcher i facylitor procesów kreatywnych. Naukową wiedzę o kreatywności i innowacyjności wykorzystuje w pracy z klientami biznesowymi, których interesują rozwiązania problemów, a nie buzzwordy. Stały pracownik AGH w Krakowie. Współzałożyciel teamu Hearts&Heads, które pomaga wdrażać user-centered design i techniki kreatywności do biznesu. Pracował m.in. dla takich klientów jak Motorola Solutions, Hitachi, HSBC, ABB, AON, PZU, PGNiG, Union Investment, Brainly, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, Krakowski Park Technologiczny i wielu innych.

Opinie uczestników naszych warsztatów

“Profesjonalna opieka mentorów, którzy przy pomocy innowacyjnych metod i narzędzi pobudzają kreatywność, owocuje zbiorem gotowych rozwiązań i pomysłów na rozwijanie oraz doskonalenie podejmowanych inicjatyw, a także wskazówek odnośnie ich wdrażania.”Anna

“…Wsparcie profesjonalnych trenerów, twórcze podejście do pracy, przyjazna atmosfera podczas spotkań sprawiły, że czas spędzony na realizacji projektu był zarówno wartościowy dla rozwoju naszych kompetencji i motywacji jak i otwarciu się na jeszcze mocniejsze wsłuchiwanie się w potrzeby…”Aleksandra

“Poświęcony czas, merytoryczne wprowadzenie i przejście przez cały proces projektowy, ale też współpraca z ekspertami była bezcenna i przyniosła konkretne efekty.”Kasper

Naucz się projektować i prowadzić procesy kreatywne, aby każda minuta pracy Twojego zespołu była inwestycją w innowacyjność i skuteczność rozwiązań!

Odezwij się do nas!

Chcesz poznać metody wspierania kreatywności w organizacji? A może chciałbyś, żebyśmy poprowadzili proces kreatywny w Twojej firmie? Masz jakieś pytania? Daj znać!

Email: biuro@hshs.pl
Tel: +48 503 133 328

© design by Morf Studio Barbara Janczak