🎯 4,71/5 średnia ocena naszych szkoleń
Customer Journey Map
– wybierz się w podróż z Twoim klientem
🔹Zastanawiasz się, jak systematycznie mapować i analizować doświadczenia Twoich klientów??
🔹Szukasz sposobu na całościowe spojrzenie na to, jak użytkownicy wchodzą w interakcję z Twoją organizacją?
🔹Potrzebujesz narzędzia, które pomoże Ci zidentyfikować kluczowe momenty w podróży klienta i dostrzec szanse na ulepszenia?
Ten warsztat wprowadzi Cię w świat świadomego projektowania doświadczeń poprzez Customer Journey Mapping.

Mieliśmy przyjemność szkolić dla:








- Poznasz metodykę tworzenia map podróży klienta, które odkrywają rzeczywiste doświadczenia użytkowników
- Nauczysz się identyfikować kluczowe momenty prawdy i punkty styku w doświadczeniu klienta
- Zdobędziesz narzędzia do systematycznej analizy potrzeb i emocji na różnych etapach interakcji
- Rozwiniesz umiejętność przekładania insightów z map podróży na konkretne inicjatywy rozwojowe
To szkolenie dedykowane jest osobom, które pragną rozwinąć swoją zdolność do systematycznego analizowania i doskonalenia doświadczeń klienta.
- Projektantów usług i doświadczeń klienta
- Managerów produktu odpowiedzialnych za rozwój oferty
- Specjalistów ds. customer experience
- Analityków procesów biznesowych
- Konsultantów wspierających organizacje w transformacji
Dlaczego warto?
Nasze doświadczenie to dobre, sprawdzone i wysokie standardy współpracy.
6000+
godzin przeprowadzonych warsztatów, szkoleń i doradztw
12+
lat doświadczenia
9,21
średnia ocen NPS
100+
firm z którymi współpracowaliśmy
Firma zyskuje narzędzie umożliwiające systematyczne analizowanie i doskonalenie doświadczeń klienta na każdym etapie interakcji z marką.
✅ Holistyczne zrozumienie doświadczenia klienta zamiast fragmentarycznego oglądu.
✅ Identyfikacja krytycznych momentów prawdy, które determinują satysfakcję klienta.
✅ Odkrywanie nieoczywistych problemów i frustracji, które wpływają na lojalność.
✅ Wczesne wykrywanie ryzyka utraty klientów i możliwości interwencji.
✅ Optymalizacja inwestycji w punkty styku o największym wpływie na doświadczenie.
✅ Lepsza koordynacja działań różnych działów mających wpływ na klienta.
✅ Zwiększenie efektywności procesów obsługi i komunikacji.
✅ Bardziej precyzyjne targetowanie komunikacji marketingowej.
✅ Budowanie przewagi konkurencyjnej poprzez wyjątkowe doświadczenia klienta.
Szkolenie opiera się na zrównoważonym połączeniu teorii z praktyką – uczestnicy pracują na rzeczywistych przykładach, tworząc własne mapy podróży i ucząc się interpretować płynące z nich wnioski.
- Podstawy metodyki Customer Journey Mapping (CJM) – zasady i kontekst stosowania
- Akcje, odczucia, punkty styku i emocje – podstawowe elementy CJM
- Techniki identyfikacji i analizy punktów styku
- Praktyczne tworzenie map podróży
- Identyfikowanie szans rozwojowych w usłudze

Nasza metodologia – skuteczność tkwi w szczegółach
- Aktywne metody warsztatowe
- Doświadczeni facylitatorzy
- Praca na żywych przykładach
- Minimum teorii, maksimum praktyki
- Przyjazna atmosfera
- Profesjonalnie i z energią
- Networking i wymiana doświadczeń
Jan Strycharz
Ekonomista, który wykształcenie zdobywał w takich instytucjach, jak Hertie School of Governance w Berlinie, Uniwersytecie Georgetown w Waszyngtonie, Uniwersytecie Notre Dame w South Bend (USA). W ciągu ostatnich 15 lat swojej aktywności zawodowej był autorem i wykonawcą wielu projektów edukacyjnych, warsztatowych, czy konferencyjnych dotyczących tematyki innowacji biznesowej i społecznej.
Prowadzi procesy innowacyjne wykorzystujące wiedzę o kliencie do wprowadzania ulepszeń w produktach, usługach, czy procesach wewnętrznych. Współpracował z szeroką gamą klientów biznesowych (np. Comarch, Żabka, Hitachi, ABB, Martes Sport, Media Expert), publicznych (Komisja Europejska, Uniwersytet Jagielloński, Ministerstwo Rozwoju, Krakowskie Biuro Festiwalowe), jak i pozarządowych (Stowarzyszenie Wiosna, Fundacja Anny Dymnej “Mimo Wszystko”)
Edyta Gawlak
Psycholożka, certyfikowana trenerka Design Thinking, badaczka doświadczeń odbiorcy. Od lat pracująca także jako koordynatorka projektów. Współpracuje z firmami, instytucjami publicznymi, wspierając klientów w lepszym rozumieniu potrzeb i oczekiwań odbiorców. Wykładowczyni akademicka. Realizowała zlecenia m.in. dla Darco, Iceo Lab, Ambasady Amerykańskiej, Festiwalu Kultury Żydowskiej.
Zaufali nam








Opinie uczestników naszych warsztatów
Uczestnicy bardzo cenią nasze szkolenia i wykorzystują zdobytą wiedzę w swoich codziennych działaniach.
FAQ – najczęściej zadawane pytania
Dla kogo jest to szkolenie?
To szkolenie jest idealne dla osób, które chcą w systematyczny sposób rozwijać swoją kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów. Jeśli czujesz, że Twój potencjał twórczy nie jest w pełni wykorzystany, a chciałbyś nauczyć się generować więcej wartościowych pomysłów – to szkolenie jest właśnie dla Ciebie
Czy po ukończeniu szkolenia otrzymam certyfikat?
Tak, po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający jego udział w szkoleniu.
Czy otrzymam fakturę?
Tak, oczywiście dla każdego kupującego szkolenie wystawiamy fakturę VAT.
Czy szkolenie jest interaktywne i czy będę miał/a okazję do pracy w grupach?
Tak, szkolenie jest interaktywne. Nasze szkolenia to 70% pracy warsztatowej w mniejszych i większych grupach.
Czy otrzymam jakieś materiały dydaktyczne, takie jak prezentacje czy notatki?
Tak, po zakończeniu szkolenia otrzymasz od nas wiadomość z prezentacją i materiałami z których korzystaliśmy podczas pracy warsztatowej.
Co wpływa na cenę szkolenia?
Wynagrodzenie trenera, ilość uczestników (grup szkoleniowych), liczba trenerów, czas trwania szkolenia, forma szkolenia (stacjonarnie/online), odległość od siedziby firmy.
Chcesz dopasować szkolenie do potrzeb swojej firmy?
Zostaw nr telefonu, a oddzwonimy do Ciebie w ciągu 24h i porazmawiamy o tym, które szkolenie sprawdzi się u Ciebie.
Potrzebujesz więcej informacji lub masz jakieś pytania? Skontaktuj się z nami!
📩 edyta.gawlak@hshs.pl
📞 +48 723 521 361

Sprawdź inne nasze szkolenia