Back to the top

Oferta

Oferta

PROCESY I WARSZTATY

Ten sposób pracy daje najlepsze efekty. Zbudujemy zespół projektowy z Twoich współpracowników i rozwiążemy wybrane przez Was wyzwanie. Trzeba przeprojektować produkt lub usługę? Ulepszyć customer experience? A może udoskonalić employee experience? Przeprowadzimy Was przez te wyzwania korzystając z narzędzi Design Thinking, Service Design. Efektem będzie zestaw przetestowanych prototypów rozwiązań i zespół, który od tej pory metodę Design Thinking ma we krwi.

SZKOLENIA

Poprzez praktyczne przykłady uczymy i pokazujemy, czym jest Design Thinking i Service Design oraz jak je wykorzystać w Twojej organizacji. Dzielimy się też naszymi doświadczeniami moderowania procesów i spotkań kreatywnych. Nasze szkolenia to nauka przez doświadczenie – 80% czasu wykorzystujemy na pracę warsztatową. Nie zapominamy też o tym, by wyposażyć Twój zespół w nasz autorski zestaw materiałów edukacyjnych. Masz precyzyjne oczekiwania co do szkolenia? Możemy przygotować ofertę skrojoną pod Twoje potrzeby.

TESTY I BADANIA UŻYTKOWNIKÓW

Planujemy i realizujemy badania użytkowników, a wyniki zamieniamy na insighty, które pozwalają opracować jeszcze lepsze produkty i usługi. Zrealizujemy również testy produktów i usług. Mogą one dotyczyć oferty funkcjonującej już na rynku, jak i rozwiązań, które dopiero planujesz wdrożyć. Podczas testów zbadamy Twoich odbiorców. Poznamy ich doświadczenia, zmapujemy oczekiwania oraz preferencje i potrzeby. Pozwoli nam to odkryć, jak „działa” na klientów Twoja oferta. Wspólnie opracujemy Customer Journey Map. Zdobywamy wiedzę, by zainspirować zmiany i innowacje.

Zaufali nam:

Chcesz opracować lepszą usługę lub produkt? Zrealizować badania klientów i poznać ich potrzeby? Zorganizować szkolenie z zakresu design thinking/service design, kreatywności?
Odezwij się do nas!

Wspieramy zespoły w tworzeniu unikatowych i skutecznych rozwiązań biznesowych. Porządkujemy i prowadzimy procesy kreatywne oraz zajmujemy się badaniem doświadczeń klientów.

Łukasz Maźnica - hearts&heads
Łukasz Maźnica

Ekonomista, trener Design Thinking, badacz doświadczeń użytkowników z 5-letnim doświadczeniem w badaniach jakościowych i ilościowych.

Seweryn Rudnicki - hearts&heads
Seweryn Rudnicki

Psycholog, doktor socjologii, trener Design Thinking, badacz z 10-letnim doświadczeniem w badaniach jakościowych i ilościowych, specjalista od kultury innowacji.

Janek Strycharz - hearts&heads
Jan Strycharz

Ekonomista, trener Design Thinking, badacz z 10-letnim doświadczeniem w badaniach jakościowych i ilościowych, ekspert ds. tworzenia i wdrażania innowacji.

Dlaczego Design Thinking?

Design Thinking to metoda tworzenia innowacyjnych produktów i usług, które odpowiadają prawdziwym potrzebom użytkowników.

Wywodzi się z metod pracy stosowanych przez projektantów tworzących rzeczy użyteczne, a także łatwe i przyjemne w obsłudze. Pierwsza myszka komputerowa Apple do komputerów domowych została zaprojektowana właśnie tą metodą. Jednak w ciągu ostatniej dekady Design Thinking zrobił zawrotną również karierę poza designem. Dziś jest wykorzystywany w wielu obszarach biznesu – w pracach R&D, rozwoju produktów i usług, marketingu, zarządzaniu czy HR – wszędzie tam, gdzie rozumie się, że doświadczenia klientów, użytkowników i pracowników mają podstawowe znaczenie.

Chcesz dowiedzieć się więcej o metodzie Design Thinking? Pobierz naszego e-booka.

Etapy pracy

Głównym założeniem Design Thinking jest postawienie w centrum zainteresowania odbiorcy i jego/jej potrzeb. Praca tą metodą składa się z kilku etapów.

  1. Najpierw prowadzi się wywiady i obserwacje, a w zebranych danych szuka insightów, czyli pogłębionych spostrzeżeń i wniosków.

  2. Następnie, korzystając z różnych metod wspierania kreatywności, generuje się pomysły na rozwiązania. Bardzo wiele pomysłów

  3. Wybrane z nich zamienia się na prototypy rozwiązań – szybkie, proste i tanie.

  4. Te prototypy testuje się z prawdziwymi użytkownikami, rozwija i modyfikuje.

Prowadzimy procesy nastawione na:

  • Wymyślenie nowego produktu
  • Zaprojektowanie nowej usługi
  • Ulepszenie produktu lub usługi
  • Ulepszenie działań marketingowych firmy
  • Poprawienie komfortu pracy (Employee Experience)
  • Poprawienie procesów rekrutacji i onboardingu
  • Ulepszenie systemów dostarczania wiedzy i know-how do organizacji

Jak wygląda proces

1.

Powołujemy zróżnicowany zespół

2.

Definiujemy wyzwanie

3.

Prowadzimy badania potrzeb

4.

Definiujemy kluczowe
insighty

5.

Prowadzimy ideację nastawioną na wymyślenie wielu możliwych rozwiązań

6.

Wybieramy pomysły o największym potencjale

7.

Prototypujemy

8.

Zbieramy feedback od użytkownika

9.

Wyciągamy wnioski i pomagamy zbudować plan wdrożenia

Kluczowe korzyści

Dobre i innowacyjne pomysły
Mapa wdrożeniowa innowacji
Zaangażowany zespół
Motywacja do wdrożenia innowacji
Zwiększona wiedza nt kreatywności
i zarządzania procesami innowacji
Zwiększenie kultury innowacji w firmie, postawy sprzyjające innowacjom

Skonsultuj z nami swoje potrzeby!

Wykorzystaj nasze umiejętności!

Chcesz poznać design thinking i użyć tej metody do stworzenia innowacji, wzmocnienia kreatywności swojego zespołu, lub wsparcia ich zaangażowania i motywacji w usprawnianie działalności firmy? Masz jakieś pytania odnośnie naszej oferty? Daj znać!

Email: biuro@hshs.pl
Tel: +48 503 133 328

    Ta strona jest chroniona zabezpieczeniem reCAPTCHA. Zastosowanie mają
    Polityka prywatności i warunki korzystania z usług Google.