
Szkolenia
Rozwijaj kompetencje przyszłości.
Na naszych szkoleniach dowiesz się czym jest design thinking, z jakich narzędzi korzysta, w jaki sposób używają tej metody najbardziej innowacyjne firmy na świecie i jak można ją wykorzystać w Twojej organizacji.
Praktyczne szkolenie o tym, jak prowadzić i wspierać kreatywność zespołową
- 12 godzin
- max 12 uczestników
Kiedyś myślano, że kreatywność to magia. Potem, że to zdolność wyjątkowych jednostek. Dzisiaj wiele firm wie, jak planować i prowadzić współpracę zespołową, aby wykorzystać potencjał kreatywny każdej osoby zaangażowanej w prace.
Jak zaprojektować lub udoskonalić usługę, tak żeby dawała świetne doświadczenia klientom?
- 7,5 godziny
- max 16 uczestników
Biorąc udział w cyklu szkoleń on-line poznasz i przećwiczysz w praktyce metodę i główne narzędzia Service Design, które później wykorzystasz w swojej pracy.
Poznaj narzędzia generowania nowych pomysłów.
- 6 godzin
- max 12 uczestników
Jak sprawić, żeby zespoły miały więcej dobrych, oryginalnych i użytecznych pomysłów? Jak sprawić, żeby proces ich wymyślania był przyjemny, angażujący i efektywny? Ten kurs jest o metodach i narzędziach, które przydadzą się do pracy nad różnymi problemami.
- 12 godzin
- max 12 uczestników
Szkolenie on-line o tym, jak sprawić żeby w Twoim zespole powstawało więcej dobrych pomysłów i wszyscy byli bardziej zapaleni do ich realizacji.
- 6 godzin
- max 12 uczestników
Biorąc udział w szkoleniu, w ciągu czterech godzin doświadczysz na własnej skórze czym jest ‘DT’ i dowiesz się dlaczego jest to skuteczna metoda rozwiązywania złożonych problemów.
Badania odbiorców
Poznaj swoich odbiorców - praktycznie o badaniu potrzeb i doświadczeń
- 7 godzin
- max 16 uczestników
Powierzchowna – taka często jest wiedza firm o ich odbiorcach. Tworzymy produkty i usługi, ale rzadko mamy czas, żeby pozwolić sobie na chwilę refleksji i zastanowić się, jakie właściwie są potrzeby naszych odbiorców, klientów, czy użytkowników.