Projektowanie Employee Experience z użyciem Service Design
Krótki i praktyczny kurs online pokazujący, jak tworzyć i budować świetne Employee Experience. Składa się w 20 proc. z wiedzy, a w 80 proc. z konkretnych narzędzi i technik pracy, wywodzących się ze sprawdzonej metody Service Design. Z ich pomocą będziesz mógł/mogła badać realne potrzeby współpracowników, a następnie realizować konkretne działania budujące Employee Experience w Twojej organizacji.
Krótko i konkretnie: 2 spotkania po 4 godziny; termin do ustalenia
Do wykorzystania: komplet materiałów ze szkolenia
Warsztatowa forma: wiedza, narzędzia, ćwiczenia i kejsy – wszystko “na żywo”
Do pochwalenia się: certyfikat udziału w szkoleniu
Mała grupa (max 12 osób) i praca nad wyzwaniami związanymi z Employee Experience
Bonus: 30 min. indywidualnych konsultacji dla każdego jako follow-up do szkolenia
960 zł + 23% Vat
Dziś nie ma chyba firmy, dla której Employee Experience nie byłoby ważne. Rekrutacja, on-boarding i off-boarding, szkolenia i transfer wiedzy, komunikacja wewnętrzna, system benefitów, integracja... To wszystko procesy, które mogą budować świetne (lub niekoniecznie) doświadczenia pracowników. Dziś wielu wyzwań związanych z Employee Experience dostarcza praca zdalna i hybrydowa, w której utrzymanie zaangażowania i efektywności pracowników staje się coraz trudniejsze. Tymczasem, jak przekonują dziesiątki raportów i kejsów z branży - dobre Employee Experience przekłada się na liczne twarde i miękkie korzyści, w tym wyższą retencję, zadowolenie i zaangażowanie pracowników.
Dobra wiadomość jest taka, że Employee Experience można świadomie projektować i są do tego konkretne narzędzia i metody pracy. Dostarcza ich Service Design – metoda robiąca zawrotną karierę w projektowaniu usług, ale z powodzeniem wykorzystywana także do projektowania przyjaznych i empatycznych organizacji. Możesz poznać te narzędzia na tym szkoleniu i wykorzystać je do budowania Employee Experience w Twojej organizacji.
Naucz się projektować Employee Experience krok po kroku i od razu wykorzystaj tę wiedzę do pracy nad konkretnym wyzwaniem!
Dzień 1.
- Intro: co to jest Employee Experience, jak powstaje, dlaczego jest ważne?
- Co to jest Service Design i jak się łączy z Employee Experience? W czym może pomóc Tobie i Twojej organizacji?
- Nie tylko Candidate Experience: przykłady projektów z zakresu Employee Experience zrealizowanych metodą Service Design.
- Jak dobrać zespół, wybrać wyzwanie i zorganizować pracę?
- Empatia, empatia i jeszcze raz empatia: mapowanie doświadczeń i odkrywanie potrzeb pracowników techniką wywiadu i Customer Journey.
Dzień 2.
- Zamiana danych w insighty: technika story sharing.
- Od insightów do pomysłów na poprawę Employee Experience: przygotowanie i zasady prowadzenia sesji ko-kreacji.
- Wdrażanie pomysłów w życie: jak prototypować i prezentować pomysły, żeby zyskać buy-in.
- Jednodniowy sprint projektowy czy Employee Experience task force? – jak zrealizować projekt Employee Experience w organizacji.
- Dowiesz się, na czym polega projektowanie Employee Experience z wykorzystaniem metody Service Design i jak możesz je wykorzystać w swojej pracy.
- Poznasz narzędzia pozwalające odkrywać realne (i czasem mocno ukryte) potrzeby Twoich współpracowników i na realnych przykładach zobaczysz, jakie korzyści mogą one przynieść w projektowaniu EX.
- Poznasz i wypróbujesz podstawowe narzędzia i techniki Service Design: wywiad, Customer Journey, sesje ko-kreatywne.
- Wszystkiego nauczysz się w zwinnej formie inwestując tylko 2 razy 4 godziny Twojego czasu.
- Będziesz miał(a) kontakt z innymi uczestnikami i prowadzącymi – ten kurs to zwinny, prowadzony na żywo warsztat online, a nie jakieś nudne webinary:)
- Dostaniesz paczkę materiałów ze szkolenia i certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
Dla kogo jest to szkolenie?
Dla każdego, kogo ma wpływ na budowanie Employee Experience w organizacji, dziale czy zespole:
- Polecamy go przede wszystkim osobom pracującym na stanowiskach HR business partner, people & culture, people & talent oraz learning & development.
- Świetnie sprawdzi się także wszystkim osobom odpowiedzialnym za przebieg konkretnych procesów (candidate experience, on-boarding, szkolenia itd.) niezależnie od ich formalnej roli w organizacji.
- Może być także przydatne dla liderów mniejszych firm i organizacji, którzy chcieliby lepiej odpowiadać na potrzeby swojego zespołu.
- Jeśli po prostu słyszałeś/aś o Employee Experience i chcesz wiedzieć więcej oraz poznać konkretne narzędzia pracy.
Jak to będzie wyglądało?
> Szkolenie jest podzielone na 2 spotkania online po 4 godz.
> Termin szkolenia do ustalenia
> Będziemy je prowadzić przy użyciu Zooma (wystarczy kliknąć w link, który Ci wyślemy, żeby dołączyć do spotkania)
> Spotkania są interaktywne - będzie okazja do dyskusji i współpracy z prowadzącymi i uczestnikami(czkami), dlatego będzie Ci potrzebny sprawny mikrofon i kamera
> Na zakończenie dostaniesz od nas certyfikat i paczkę materiałów oraz zestaw polecanych przez nas źródeł na temat Service Design
> Bonus: dla każdego uczestnika/czki możliwość 60 min. bezpłatnej konsultacji jako follow-up do szkolenia
Opinie uczestników naszych warsztatów
Prowadzący
Seweryn Rudnicki, PhD –design researcher i facylitator procesów, których celem jest stworzenie dobrych doświadczeń i użytecznych rozwiązań. Od kilku lat używa Service Design, Design Thinking i innych metod kreatywnych do tworzenia usprawnień w produktach, usługach i – bardzo często – procesach organizacyjnych. Stały pracownik AGH w Krakowie i współzałożyciel Hearts&Heads. Pracował m.in. dla takich klientów jak: Motorola Solutions, ABB, HSBC, AON, Brainly, Prisjakt, Admind, Omnisense, 3DGence, Krakowski Park Technologiczny i wielu innych.
Łukasz Maźnica – Ekonomista, trener Service Design & Design Thinking, będący jednocześnie praktykiem obu tych metod. Na co dzień wykorzystuje SD & DT do tego, by wspierać klientów Hearts&Heads w tworzeniu organizacji, które dają pracownikom lepsze doświadczenie pracy lub w tworzeniu produktów/usług, które dają klientom dużą satysfakcję, dobrze odpowiadając na ich potrzeby. W ostatnich latach realizował projekty na zlecenie i we współpracy m.in. z: ABB Hitachi PG, Motorola Solutions, Omnisense, Admind Agency, Media Expert, VOX Meble, czy Małopolskim Instytutem Kultury.
Naucz się projektować Employee Experience krok po kroku i od razu wykorzystaj tę wiedzę do pracy nad konkretnym wyzwaniem.
praktyczne szkolenie