
Kreatywność potrzebuje Kopenhagi
Twórczość, czy innowacje wymagają wolności. Ale co to właściwie oznacza wtedy, gdy mówimy o...

Jak radzić sobie z “trudnymi” osobami na warsztacie?
Dowiedz się jak sobie poradzić z trudnymi sytuacjami pracy w zespole. Dotyczy to prowadzenia...

Do czego można wykorzystać metodę Design Thinking? Trzy praktyczne przykłady.
Przeczytaj w jaki sposób my – we współpracy z naszymi klientami – wykorzystaliśmy design...

Mapa empatii – opis narzędzia wraz z instrukcjami
Przedsięwzięcie biznesowe czy społeczne ma odpowiadać na konkretny problem, czy konkretne potrzeby ludzkie. Chodzi...

Jak analizować pomysły po burzy mózgów? Poznaj proste narzędzie – matryca NOW-HOW-WOW.
W trakcie procesów wszyscy z niecierpliwością czekają na etap generowania pomysłów. Jednak często zapominamy,...

Jak być kreatywnym liderem – część 3
To ostatnia część serii o zasadach, którymi powinien kierować się lider w prowadzeniu zespołów...

8 sprawdzonych błędów na drodze do zespołowej kreatywności
W ciągu paru lat pracy jako moderator procesów kreatywnych popełniłem też sporo błędów (a...

Jak być kreatywnym liderem – część 2
W tym wpisie poruszam temat grupowego aspektu prowadzenia działań kreatywnych.

Jak być kreatywnym liderem – część 1
Przypominamy 9 zasad kreatywnego przywództwa Kena Robinsona. W pierwszym artykule z serii możesz poznać...

Kiedy technologia to za mało, włącz empatię
Jeden z najbardziej klasycznych “kejsów” obrazujących moc metody design thinking.

Pytać i słuchać aktywnie. Jak design thinking zmienił wolontariat przy Festiwalu Kultury Żydowskiej.
Z tekstu dowiesz się jak wyglądała nasza współpraca z Festiwalem Kultury Żydowskiej w Krakowie...

Kiedy 1+1>2, czyli o doborze zespołu na sesję kreatywną
Chcesz wreszcie poprowadzić ten brainstorm. Znasz metodę burzy mózgów albo inną technikę kreatywną. Tylko...
hearts&heads
Wspieramy zespoły w tworzeniu unikatowych i skutecznych rozwiązań biznesowych. Porządkujemy i prowadzimy procesy kreatywne oraz zajmujemy się badaniem i doświadczeń klientów. Połączenie kompetencji psychologicznych, socjologicznych i ekonomicznych powoduje, iż w naszym działaniu realnie łączymy perspektywę odbiorców z dobrym rozumieniem procesów biznesowych i wymagań rynkowych. Jeśli chcesz się dowiedzieć czym się zajmujemy kliknij tutaj, a jeśli interesują Cię tylko szkolenia, to sprawdź naszą ofertę szkoleniową.