Back to the top

Blog

Podstawowe zasady dobrego customer experience w e-commerce

Nie trzeba robić skomplikowanych badań, żeby wyłapać proste błędy w swoim e-commerce. W tym...

Doświadczenie rządzi – 2 przykłady pokazujące, dlaczego trzeba o nim myśleć tworząc produkty, usługi i organizacje

Inspiracją do tego tekstu jest niezawodny Tom Kelley z zespołu IDEO. Czytając po raz...

Czym jest Touchpoint? Wyjaśniamy na konkretnym przykładzie.

Z tego tekstu dowiesz się, czym jest punkt styku klienta z usługą lub produktem...

Co to jest insight? Trzy przykłady z badań klientów.

Insight – powód, dla którego w ogóle realizujemy badania. Chcemy je odkrywać, chcemy je...

Inspiracja chowa się w doświadczeniach – oto narzędzia jak ją stamtąd wydobyć!

Dobry proces kreatywny nie zaczyna się od wymyślania pomysłów. Najpierw trzeba przejść przez fazę...

Nie pytaj klientów, czego „potrzebują”! Suche fakty są o wiele bardziej inspirujące!

Czasem żeby się czegoś dowiedzieć nie wystarczy zapytać! Szczególnie, jeśli chcesz zbadać, jakie są...

Co to w ogóle jest „warsztat”? Czyli o tym, jak zrobić coś więcej, niż nudne spotkanie!

Duża część naszej pracy to organizacja, przygotowanie i realizacja tzw. warsztatów...

5 rzeczy, które mogą sprawić, że jako moderator zabijesz zespołową burzę mózgów

W tym wpisie chciałbym wejść w buty autora kryminałów i przybliżyć Wam kilka sposobów...

Jak słuchać aktywnie?

W artykule dzielimy się uporządkowaną listą takich narzędzi, których warto używać w sposób świadomy...

Jak schudnąć 10 kg używając design thinking?

Jak metoda design thinking pomogła odkryć własne słabości, stracić 10 kg na wadze, a...

Podążanie za trendami może zepsuć biznes

Czytając ten artykuł dowiesz się, jak – wykorzystując jakościowe badania klientów – można wzbić...

Półka na buty, jako ważny touchpoint

Realizując badanie tego, w jaki sposób klient naprawdę “przeżywa” daną usługę, możesz zidentyfikować kluczowe...

hearts&heads

Wspieramy zespoły w tworzeniu unikatowych i skutecznych rozwiązań biznesowych. Porządkujemy i prowadzimy procesy kreatywne oraz zajmujemy się badaniem i doświadczeń klientów. Połączenie kompetencji psychologicznych, socjologicznych i ekonomicznych powoduje, iż w naszym działaniu realnie łączymy perspektywę odbiorców z dobrym rozumieniem procesów biznesowych i wymagań rynkowych. Jeśli chcesz się dowiedzieć czym się zajmujemy kliknij tutaj, a jeśli interesują Cię tylko szkolenia, to sprawdź naszą ofertę szkoleniową.