Back to the top

Blog

Jak być kreatywnym liderem – część 3

To ostatnia część serii o zasadach, którymi powinien kierować się lider w prowadzeniu zespołów...

8 sprawdzonych błędów na drodze do zespołowej kreatywności

W ciągu paru lat pracy jako moderator procesów kreatywnych popełniłem też sporo błędów (a...

Jak być kreatywnym liderem – część 2

W tym wpisie poruszam temat grupowego aspektu prowadzenia działań kreatywnych.

Jak być kreatywnym liderem – część 1

Przypominamy 9 zasad kreatywnego przywództwa Kena Robinsona. W pierwszym artykule z serii możesz poznać...

Kiedy technologia to za mało, włącz empatię

Jeden z najbardziej klasycznych “kejsów” obrazujących moc metody design thinking.

Pytać i słuchać aktywnie. Jak design thinking zmienił wolontariat przy Festiwalu Kultury Żydowskiej.

Z tekstu dowiesz się jak wyglądała nasza współpraca z Festiwalem Kultury Żydowskiej w Krakowie...

Kiedy 1+1>2, czyli o doborze zespołu na sesję kreatywną

Chcesz wreszcie poprowadzić ten brainstorm. Znasz metodę burzy mózgów albo inną technikę kreatywną. Tylko...

Burza mózgów 6-3-5 – cichy i bardzo skuteczny sposób na dobre pomysły

Niektórzy mówią o niej „cicha”, inni „pisana”. Ja dorzuciłbym do tej listy przymiotników jeszcze...

3 argumenty dlaczego skrzynka na pomysły to zły pomysł!

W tym wpisie przyjrzę się bliżej popularnym w wielu organizacjach „skrzynkom na pomysły”, czyli...

Kreatywny mindset (wstęp)

To jest pierwsza historia zapowiadająca kurs mailowy “Kreatywny mindset”, dla osób które chciałby rozwijać...

Metoda Design Thinking. Od empatii do innowacji. (część II)

To jest drugi z serii tekstów o założeniach metody Design Thinking. Jeśli jesteś na...
burza mózgów - hearts&heads

Czym jest Design Thinking? Od empatii do innowacji. (część I)

To jest pierwszy z serii tekstów o założeniach metody Design Thinking. Jeśli jesteś na...

hearts&heads

Wspieramy zespoły w tworzeniu unikatowych i skutecznych rozwiązań biznesowych. Porządkujemy i prowadzimy procesy kreatywne oraz zajmujemy się badaniem i doświadczeń klientów. Połączenie kompetencji psychologicznych, socjologicznych i ekonomicznych powoduje, iż w naszym działaniu realnie łączymy perspektywę odbiorców z dobrym rozumieniem procesów biznesowych i wymagań rynkowych. Jeśli chcesz się dowiedzieć czym się zajmujemy kliknij tutaj, a jeśli interesują Cię tylko szkolenia, to sprawdź naszą ofertę szkoleniową.