Back to the top

Blog

Młode dobre małżeństwo, czyli co łączy Employee Experience i Service Design

Z tego tekstu dowiesz się, jak można zastosować Service Design, czyli sprawdzoną i uznaną...

4 rady dla kreatywności

Kreatywność można ćwiczyć i cały czas ją rozwijać. Możesz zarządzać swoją pracą umysłową tak,...

Podstawowe zasady dobrego customer experience w e-commerce

Nie trzeba robić skomplikowanych badań, żeby wyłapać proste błędy w swoim e-commerce. W tym...

Doświadczenie rządzi – 2 przykłady pokazujące, dlaczego trzeba o nim myśleć tworząc produkty, usługi i organizacje

Inspiracją do tego tekstu jest niezawodny Tom Kelley z zespołu IDEO. Czytając po raz...

Czym jest Touchpoint? Wyjaśniamy na konkretnym przykładzie.

Z tego tekstu dowiesz się, czym jest punkt styku klienta z usługą lub produktem...

Co to jest insight? Trzy przykłady z badań klientów.

Insight – powód, dla którego w ogóle realizujemy badania. Chcemy je odkrywać, chcemy je...

Inspiracja chowa się w doświadczeniach – oto narzędzia jak ją stamtąd wydobyć!

Dobry proces kreatywny nie zaczyna się od wymyślania pomysłów. Najpierw trzeba przejść przez fazę...

Nie pytaj klientów, czego „potrzebują”! Suche fakty są o wiele bardziej inspirujące!

Czasem żeby się czegoś dowiedzieć nie wystarczy zapytać! Szczególnie, jeśli chcesz zbadać, jakie są...

Co to w ogóle jest „warsztat”? Czyli o tym, jak zrobić coś więcej, niż nudne spotkanie!

Duża część naszej pracy to organizacja, przygotowanie i realizacja tzw. warsztatów...

5 rzeczy, które mogą sprawić, że jako moderator zabijesz zespołową burzę mózgów

W tym wpisie chciałbym wejść w buty autora kryminałów i przybliżyć Wam kilka sposobów...

Jak słuchać aktywnie?

W artykule dzielimy się uporządkowaną listą takich narzędzi, których warto używać w sposób świadomy...

Jak schudnąć 10 kg używając design thinking?

Jak metoda design thinking pomogła odkryć własne słabości, stracić 10 kg na wadze, a...

hearts&heads

Wspieramy zespoły w tworzeniu unikatowych i skutecznych rozwiązań biznesowych. Porządkujemy i prowadzimy procesy kreatywne oraz zajmujemy się badaniem i doświadczeń klientów. Połączenie kompetencji psychologicznych, socjologicznych i ekonomicznych powoduje, iż w naszym działaniu realnie łączymy perspektywę odbiorców z dobrym rozumieniem procesów biznesowych i wymagań rynkowych. Jeśli chcesz się dowiedzieć czym się zajmujemy kliknij tutaj, a jeśli interesują Cię tylko szkolenia, to sprawdź naszą ofertę szkoleniową.