Back to the top

Blog

Pytać i słuchać aktywnie. Jak design thinking zmienił wolontariat przy Festiwalu Kultury Żydowskiej.

Z tekstu dowiesz się jak wyglądała nasza współpraca z Festiwalem Kultury Żydowskiej w Krakowie...
Ludzie w trakcie sesji kreatywnej. Zapisują pomysły na żółtych karteczkach

Kiedy 1+1>2, czyli o doborze zespołu na sesję kreatywną

Chcesz wreszcie poprowadzić ten brainstorm. Znasz metodę burzy mózgów albo inną technikę kreatywną. Tylko...
Mężczyzna zapisuje pomysły na kartce. Jest w trakcie burzy mózgów

Burza mózgów 6-3-5 – cichy i bardzo skuteczny sposób na dobre pomysły

Niektórzy mówią o niej „cicha”, inni „pisana”. Ja dorzuciłbym do tej listy przymiotników jeszcze...
Czerwone skrzynki na listy

3 argumenty dlaczego skrzynka na pomysły to zły pomysł!

W tym wpisie przyjrzę się bliżej popularnym w wielu organizacjach „skrzynkom na pomysły”, czyli...

Kreatywny mindset (wstęp)

To jest pierwsza historia zapowiadająca kurs mailowy “Kreatywny mindset”, dla osób które chciałby rozwijać...

Metoda Design Thinking. Od empatii do innowacji. (część II)

To jest drugi z serii tekstów o założeniach metody Design Thinking. Jeśli jesteś na...
Mężczyzna stoi przy szybkie i przykleja na nie kolorowe karteczki. Jest w trakcie procesu design thinking

Czym jest Design Thinking? Od empatii do innowacji. (część I)

To jest pierwszy z serii tekstów o założeniach metody Design Thinking. Jeśli jesteś na...
Kobieta i mężczyzna stoją w lesie ze swoimi rowerami. Mają na sobie trampki.

Młode dobre małżeństwo, czyli co łączy Employee Experience i Service Design

Z tego tekstu dowiesz się, jak można zastosować Service Design, czyli sprawdzoną i uznaną...
Dzieci nurkują w basenie

4 rady dla kreatywności

Kreatywność można ćwiczyć i cały czas ją rozwijać. Możesz zarządzać swoją pracą umysłową tak,...
Dzieci skaczą po łóżku. Bitwa na poduszki

Podstawowe zasady dobrego customer experience w e-commerce

Nie trzeba robić skomplikowanych badań, żeby wyłapać proste błędy w swoim e-commerce. W tym...
Nowoczesny samochód stoi zaparkowany na trawniku

Doświadczenie rządzi – 2 przykłady pokazujące, dlaczego trzeba o nim myśleć tworząc produkty, usługi i organizacje

Inspiracją do tego tekstu jest niezawodny Tom Kelley z zespołu IDEO. Czytając po raz...
Camper z bagażnikiem dachowym

Czym jest Touchpoint? Wyjaśniamy na konkretnym przykładzie.

Z tego tekstu dowiesz się, czym jest punkt styku klienta z usługą lub produktem...

hearts&heads

Wspieramy zespoły w tworzeniu unikatowych i skutecznych rozwiązań biznesowych. Porządkujemy i prowadzimy procesy kreatywne oraz zajmujemy się badaniem i doświadczeń klientów. Połączenie kompetencji psychologicznych, socjologicznych i ekonomicznych powoduje, iż w naszym działaniu realnie łączymy perspektywę odbiorców z dobrym rozumieniem procesów biznesowych i wymagań rynkowych. Jeśli chcesz się dowiedzieć czym się zajmujemy kliknij tutaj, a jeśli interesują Cię tylko szkolenia, to sprawdź naszą ofertę szkoleniową.