
Jak stworzyć przestrzeń dla innowacji poprzez skuteczną komunikację w zespole
Innowacja nie pojawia się w próżni. Badania konsekwentnie pokazują, że najbardziej innowacyjne organizacje świata...

Od rytuału do rewolucji: budowanie kultury innowacji od podstaw
W świecie zdominowanym przez procedury, KPI i niekończące się procesy optymalizacji, łatwo zapomnieć o...

Jak Procter & Gamble zrewolucjonizowało swój proces innowacji
Gdy odchodzący na emeryturę wiceprezes Procter & Gamble wpadł na pomysł stworzenia osobnej przestrzeni...

Czym są persony? Jaka jest ich rola w innowacji i jak je tworzyć?
W dzisiejszym świecie biznesu, w którym zmieniające się trendy i rosnąca konkurencja stawiają przed...

Rozumienie potrzeb – paliwo każdego biznesu. Kluczowe strategie budowania silniejszych relacji i skutecznej komunikacji
Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, jak dużą rolę odgrywają potrzeby w prowadzeniu biznesu i budowaniu...

Empatia bez pluszu (w biznesie i nie tylko).
O tym, że empatia to nie tyle emocjonalne współbrzmienie, co narzędzie do rozumienia drugiego...

Facylitacja warsztatów i spotkań – czy warto korzystać z usług facylitatora?
Czy zdarzyło Ci się kiedyś uczestniczyć w spotkaniu, które trwało godzinami, nie przyniosło żadnych...

Kreatywność potrzebuje Kopenhagi
Twórczość, czy innowacje wymagają wolności. Ale co to właściwie oznacza wtedy, gdy mówimy o...

Jak radzić sobie z “trudnymi” osobami na warsztacie?
Dowiedz się jak sobie poradzić z trudnymi sytuacjami pracy w zespole. Dotyczy to prowadzenia...

Do czego można wykorzystać metodę Design Thinking? Trzy praktyczne przykłady.
Przeczytaj w jaki sposób my – we współpracy z naszymi klientami – wykorzystaliśmy design...

Mapa empatii – opis narzędzia wraz z instrukcjami
Przedsięwzięcie biznesowe czy społeczne ma odpowiadać na konkretny problem, czy konkretne potrzeby ludzkie. Chodzi...

Jak analizować pomysły po burzy mózgów? Poznaj proste narzędzie – matryca NOW-HOW-WOW.
W trakcie procesów wszyscy z niecierpliwością czekają na etap generowania pomysłów. Jednak często zapominamy,...
hearts&heads
Wspieramy zespoły w tworzeniu unikatowych i skutecznych rozwiązań biznesowych. Porządkujemy i prowadzimy procesy kreatywne oraz zajmujemy się badaniem i doświadczeń klientów. Połączenie kompetencji psychologicznych, socjologicznych i ekonomicznych powoduje, iż w naszym działaniu realnie łączymy perspektywę odbiorców z dobrym rozumieniem procesów biznesowych i wymagań rynkowych. Jeśli chcesz się dowiedzieć czym się zajmujemy kliknij tutaj, a jeśli interesują Cię tylko szkolenia, to sprawdź naszą ofertę szkoleniową.