Back to the top

Blog

Dziewczynka siedzi na plecach taty. Robi lornetkę z rąk

Co to jest insight? Trzy przykłady z badań klientów.

Insight – powód, dla którego w ogóle realizujemy badania. Chcemy je odkrywać, chcemy je...
Napis na ścianie Together We Create

Inspiracja chowa się w doświadczeniach – oto narzędzia jak ją stamtąd wydobyć!

Dobry proces kreatywny nie zaczyna się od wymyślania pomysłów. Najpierw trzeba przejść przez fazę...
Mężczyzna stoi na przeciwko neonu Zastanawia się jakie potrzeby mają klienci

Nie pytaj klientów, czego „potrzebują”! Suche fakty są o wiele bardziej inspirujące!

Czasem żeby się czegoś dowiedzieć nie wystarczy zapytać! Szczególnie, jeśli chcesz zbadać, jakie są...
Spotkanie zespołu. Ludzie siedzą wokół stołu i słuchają prezentacji

Co to w ogóle jest „warsztat”? Czyli o tym, jak zrobić coś więcej, niż nudne spotkanie!

Duża część naszej pracy to organizacja, przygotowanie i realizacja tzw. warsztatów...
Siekiera wbita w pień drzewa

5 rzeczy, które mogą sprawić, że jako moderator zabijesz zespołową burzę mózgów

W tym wpisie chciałbym wejść w buty autora kryminałów i przybliżyć Wam kilka sposobów...
Pies z podniesionymi uszami

Jak słuchać aktywnie?

W artykule dzielimy się uporządkowaną listą takich narzędzi, których warto używać w sposób świadomy...
Biały talerz i sztućce na różowym tle. Na środku talerza narysowana smutna mina

Jak schudnąć 10 kg używając metody design thinking?

Jak metoda design thinking pomogła odkryć własne słabości, stracić 10 kg na wadze, a...
Mężczyzna na drabinie przeprowadza remont

Podążanie za trendami może zepsuć biznes

Czytając ten artykuł dowiesz się, jak – wykorzystując jakościowe badania klientów – można wzbić...
Sklep z obuwiem

Półka na buty, jako ważny touchpoint

Realizując badanie tego, w jaki sposób klient naprawdę “przeżywa” daną usługę, możesz zidentyfikować kluczowe...
Biurko na którym leży laptop, kolorowe karteczki, materiały biurowe

Po pierwsze inspiracja!

Jak przeprowadzić inspirację w sposób efektywny?
Mężczyzna stoi przy dużym ekranie. Prezentuje pomysł

Jak prezentować pomysły „przynajmniej”? Poznaj sposób na dobrą prezentację

Jak bardzo ważny jest sposób prezentacji pomysłów na ulepszenia?
Dwie nastolatki robią zdjęcia

Znany, nieznany klient – krótka historia o badaniach odbiorców

Jak wykorzystać metody design thinking podczas opracowywania nowej usługi edukacyjnej...

hearts&heads

Wspieramy zespoły w tworzeniu unikatowych i skutecznych rozwiązań biznesowych. Porządkujemy i prowadzimy procesy kreatywne oraz zajmujemy się badaniem i doświadczeń klientów. Połączenie kompetencji psychologicznych, socjologicznych i ekonomicznych powoduje, iż w naszym działaniu realnie łączymy perspektywę odbiorców z dobrym rozumieniem procesów biznesowych i wymagań rynkowych. Jeśli chcesz się dowiedzieć czym się zajmujemy kliknij tutaj, a jeśli interesują Cię tylko szkolenia, to sprawdź naszą ofertę szkoleniową.