
Nie pytaj klientów, czego „potrzebują”! Suche fakty są o wiele bardziej inspirujące!
Czasem żeby się czegoś dowiedzieć nie wystarczy zapytać! Szczególnie, jeśli chcesz zbadać, jakie są...

Co to w ogóle jest „warsztat”? Czyli o tym, jak zrobić coś więcej, niż nudne spotkanie!
Duża część naszej pracy to organizacja, przygotowanie i realizacja tzw. warsztatów...

5 rzeczy, które mogą sprawić, że jako moderator zabijesz zespołową burzę mózgów
W tym wpisie chciałbym wejść w buty autora kryminałów i przybliżyć Wam kilka sposobów...

Jak słuchać aktywnie?
W artykule dzielimy się uporządkowaną listą takich narzędzi, których warto używać w sposób świadomy...

Jak schudnąć 10 kg używając metody design thinking?
Jak metoda design thinking pomogła odkryć własne słabości, stracić 10 kg na wadze, a...

Podążanie za trendami może zepsuć biznes
Czytając ten artykuł dowiesz się, jak – wykorzystując jakościowe badania klientów – można wzbić...

Półka na buty, jako ważny touchpoint
Realizując badanie tego, w jaki sposób klient naprawdę “przeżywa” daną usługę, możesz zidentyfikować kluczowe...

Po pierwsze inspiracja!
Jak przeprowadzić inspirację w sposób efektywny?

Jak prezentować pomysły „przynajmniej”? Poznaj sposób na dobrą prezentację
Jak bardzo ważny jest sposób prezentacji pomysłów na ulepszenia?

Znany, nieznany klient – krótka historia o badaniach odbiorców
Jak wykorzystać metody design thinking podczas opracowywania nowej usługi edukacyjnej...

Kreatywność to proces i nie dzieje się w wannie
Z tego artykułu dowiesz się, że tworzenie pomysłów to proces, a nie moment...

Komunikacja wewnętrzna a proces kreatywny
W tym artykule chcemy pokazać, jak odpowiednia inspiracja może pomóc wymyślić wartościowe usprawnienia dla...
hearts&heads
Wspieramy zespoły w tworzeniu unikatowych i skutecznych rozwiązań biznesowych. Porządkujemy i prowadzimy procesy kreatywne oraz zajmujemy się badaniem i doświadczeń klientów. Połączenie kompetencji psychologicznych, socjologicznych i ekonomicznych powoduje, iż w naszym działaniu realnie łączymy perspektywę odbiorców z dobrym rozumieniem procesów biznesowych i wymagań rynkowych. Jeśli chcesz się dowiedzieć czym się zajmujemy kliknij tutaj, a jeśli interesują Cię tylko szkolenia, to sprawdź naszą ofertę szkoleniową.