
Podążanie za trendami może zepsuć biznes
Czytając ten artykuł dowiesz się, jak – wykorzystując jakościowe badania klientów – można wzbić...

Półka na buty, jako ważny touchpoint
Realizując badanie tego, w jaki sposób klient naprawdę “przeżywa” daną usługę, możesz zidentyfikować kluczowe...

Po pierwsze inspiracja!
Jak przeprowadzić inspirację w sposób efektywny?

Jak prezentować pomysły „przynajmniej”?
Jak bardzo ważny jest sposób prezentacji pomysłów na ulepszenia?

Znany, nieznany klient – krótka historia o tym, czy warto badać odbiorców
Jak wykorzystać metody design thinking podczas opracowywania nowej usługi edukacyjnej...

Kreatywność to proces i nie dzieje się w wannie
Z tego artykułu dowiesz się, że tworzenie pomysłów to proces, a nie moment...

Komunikacja wewnętrzna a proces kreatywny
W tym artykule chcemy pokazać, jak odpowiednia inspiracja może pomóc wymyślić wartościowe usprawnienia dla...
hearts&heads
Wspieramy zespoły w tworzeniu unikatowych i skutecznych rozwiązań biznesowych. Porządkujemy i prowadzimy procesy kreatywne oraz zajmujemy się badaniem i doświadczeń klientów. Połączenie kompetencji psychologicznych, socjologicznych i ekonomicznych powoduje, iż w naszym działaniu realnie łączymy perspektywę odbiorców z dobrym rozumieniem procesów biznesowych i wymagań rynkowych. Jeśli chcesz się dowiedzieć czym się zajmujemy kliknij tutaj, a jeśli interesują Cię tylko szkolenia, to sprawdź naszą ofertę szkoleniową.