Back to the top

Trainings

Trainings

Develop competences of the future.

On-line or stationary

On our trainings and workshops, we show ways and methods that will allow you to generate more good ideas. We train how to moderate creative work of teams focused on product and service innovations. We also teach how to learn about customer needs.

We have cooperated with:

Practical training on how to lead and support team creativity

  • 12 hours
  • max 12 participants

Creativity was once thought to be magic. Then that it is the ability of unique individuals. Today, many companies know how to plan and conduct team collaboration to use the creative potential of each person involved in the work.

  • 6 hours
  • max 12 participants

By taking part in the training, within four hours you will experience for yourself what ‘DT’ is and learn why it is an effective method of solving complex problems.

  • 4 hours
  • max 12 participants

Build a creative mindset and learn specific work techniques that help generate good ideas. They will be useful both at work and in private life.

  • 12 godzin
  • max 12 uczestników

Szkolenie on-line o tym, jak sprawić  żeby w Twoim zespole powstawało więcej dobrych pomysłów i wszyscy byli bardziej zapaleni do ich realizacji.

Jak zaprojektować lub udoskonalić usługę, tak żeby dawała świetne doświadczenia klientom?

  • 7,5 godziny
  • max 16 uczestników

Biorąc udział w cyklu szkoleń on-line poznasz i przećwiczysz w praktyce metodę i główne narzędzia Service Design, które później wykorzystasz w swojej pracy.

  • 3 hours
  • max 12 participants

Learn and test practical brainstorming techniques. They will be useful both at work and in private life.

  • 2 x 4 godziny
  • max 12 uczestników

20 proc. wiedzy i 80 proc. konkretnych narzędzi i technik pracy, wywodzących się ze sprawdzonej metody Service Design.

Poznaj narzędzia generowania nowych pomysłów.

  • 4 godziny
  • max 10 uczestników

Zbuduj kreatywny mindset i poznaj konkretne techniki pracy sprzyjające generowaniu dobrych pomysłów. Przydadzą się i w pracy, i w życiu prywatnym.

Poznaj swoich odbiorców - praktycznie o badaniu potrzeb i doświadczeń

  • 7 godzin
  • max 16 uczestników

Powierzchowna – taka często jest wiedza firm o ich odbiorcach. Tworzymy produkty i usługi, ale rzadko mamy czas, żeby pozwolić sobie na chwilę refleksji i zastanowić się, jakie właściwie są potrzeby naszych odbiorców, klientów, czy użytkowników.

***
Wszystkie prezentowane szkolenia mogą być realizowane także w wersji stacjonarnej. Wówczas ich formuła czasowa, liczba uczestników oraz cena mogą się różnić od przedstawionych poniżej.

Get in touch with us!

Do you want to learn about Design Thinking and use this method to create innovation, enhance your team's creativity, or support their engagement and motivation in improving your business? Do you have any questions about our offer? Let us know!

Email: biuro@hshs.pl
Tel: +48 503 133 328

    Ta strona jest chroniona zabezpieczeniem reCAPTCHA. Zastosowanie mają
    Polityka prywatności i warunki korzystania z usług Google.

    © design by Morf Studio Barbara Janczak