
Trainings
Develop competences of the future.
On-line or stationary
On our trainings and workshops, we show ways and methods that will allow you to generate more good ideas. We train how to moderate creative work of teams focused on product and service innovations. We also teach how to learn about customer needs.
We have cooperated with:








Praktyczne szkolenie o tym, jak prowadzić i wspierać kreatywność zespołową
- 12 godzin
- max 12 uczestników
Kiedyś myślano, że kreatywność to magia. Potem, że to zdolność wyjątkowych jednostek. Dzisiaj wiele firm wie, jak planować i prowadzić współpracę zespołową, aby wykorzystać potencjał kreatywny każdej osoby zaangażowanej w prace.
Jak zaprojektować lub udoskonalić usługę, tak żeby dawała świetne doświadczenia klientom?
- 7,5 godziny
- max 16 uczestników
Biorąc udział w cyklu szkoleń on-line poznasz i przećwiczysz w praktyce metodę i główne narzędzia Service Design, które później wykorzystasz w swojej pracy.
Poznaj narzędzia generowania nowych pomysłów.
- 6 godzin
- max 12 uczestników
Jak sprawić, żeby zespoły miały więcej dobrych, oryginalnych i użytecznych pomysłów? Jak sprawić, żeby proces ich wymyślania był przyjemny, angażujący i efektywny? Ten kurs jest o metodach i narzędziach, które przydadzą się do pracy nad różnymi problemami.
- 12 godzin
- max 12 uczestników
Szkolenie on-line o tym, jak sprawić żeby w Twoim zespole powstawało więcej dobrych pomysłów i wszyscy byli bardziej zapaleni do ich realizacji.
- 6 godzin
- max 12 uczestników
Biorąc udział w szkoleniu, w ciągu czterech godzin doświadczysz na własnej skórze czym jest ‘DT’ i dowiesz się dlaczego jest to skuteczna metoda rozwiązywania złożonych problemów.
Poznaj swoich odbiorców - praktycznie o badaniu potrzeb i doświadczeń
- 7 godzin
- max 16 uczestników
Powierzchowna – taka często jest wiedza firm o ich odbiorcach. Tworzymy produkty i usługi, ale rzadko mamy czas, żeby pozwolić sobie na chwilę refleksji i zastanowić się, jakie właściwie są potrzeby naszych odbiorców, klientów, czy użytkowników.
- 2 x 4 godziny
- max 12 uczestników
20 proc. wiedzy i 80 proc. konkretnych narzędzi i technik pracy, wywodzących się ze sprawdzonej metody Service Design.
- 4 godziny
- max 10 uczestników
Zbuduj kreatywny mindset i poznaj konkretne techniki pracy sprzyjające generowaniu dobrych pomysłów. Przydadzą się i w pracy, i w życiu prywatnym.
- 3 godziny
- max 12 uczestników
Poznaj i przetestuj praktyczne techniki brainstormu. Przydadzą się i w pracy, i w życiu prywatnym.
***
Wszystkie prezentowane szkolenia mogą być realizowane także w wersji stacjonarnej. Wówczas ich formuła czasowa, liczba uczestników oraz cena mogą się różnić od przedstawionych poniżej.