Back to the top

Praktyczne szkolenie on-line

Design Thinking Intro

Zacznij swoją przygodę z Design Thinking! Zapisz się na szybkie i praktyczne szkolenie Design Thinking, które pozwoli Ci nie tylko poznać w teorii, ale przede wszystkim doświadczyć całego procesu kreatywnego rozwiązywania problemów tą metodą. W jego trakcie zrozumiesz, czym jest ten proces, jakie są poszczególne jego etapy oraz jakie są podstawowe narzędzia, z których możesz skorzystać. Dowiesz się także, dlaczego nie warto zaczynać od wymyślania i wdrażania rozwiązań a od poznania odbiorcy. Przede wszystkim sprawdzisz, czy Design Thinking to coś dla Ciebie bez wielkich inwestycji czasowych, czy finansowych – szybko, praktycznie i przyjemnie 😉.

Pracowaliśmy dla:

Lekko i konkretnie: 2 spotkania po 4 godziny (nowy termin wkrótce)

Do wykorzystania: komplet materiałów ze szkolenia

Warsztatowa forma: wiedza, narzędzia, ćwiczenia i kejsy – wszystko “na żywo”

Do pochwalenia się: certyfikat udziału w szkoleniu

Mała grupa (maksymalnie 12 osób) i dwóch prowadzących trenerów

Metoda Design Thinking jest aktualnie uznawana za jedną ze skuteczniejszych metod rozwijania innowacji. Metoda została opracowana m.in. w Delft University of Technology i Stanford University, a jest używana przez firmy technologiczne na całym świecie – Apple, IBM, Microsoft, Samsung, GE, Siemens, Airbnb, Uber czy Spotify.

Pobierz naszego krótkiego e-booka o metodzie Design Thinking.

Design Thinking jest metodologią pracy o charakterze badawczo-twórczym, która daje narzędzia do poznania osób i ich aktualnych potrzeb w pogłębiony sposób. Zachęca do tego, aby na klienta czy użytkownika spojrzeć szerzej – w sposób bardziej wnikliwy i biorący pod uwagę relacje, w których uczestniczy. To z tych obserwacji rodzą się inspiracje względem całkiem nowych produktów lub pomysły na rozwój tych już istniejących, Metoda daje także narzędzia monitorowania, jak ewoluują ludzkie potrzeby – a dzisiejszy, szybko zmieniający się rynek wymaga takiego monitoringu.

We wrześniu 2019 r. autorka Harvard Business Review postawiła tezę, iż Design Thinking jest społeczną technologią mającą pozytywny wpływ na porządkowanie procesu poszukiwania innowacyjnych rozwiązań (Why design thinking works?).

 

Chcesz dowiedzieć się więcej czym jest Design Thinking? Sprawdź nasz artykuł na blogu: “Czym jest Design Thinking?

mural-logo-primary-grey

Jesteśmy częścią MURAL Consultant Network – międzynarodowej sieci moderatorów on-line.

Zapisz się na warsztaty Design Thinking online. Poznaj metodę od praktycznej strony i dowiedz się na czym polega każdy z pięciu etapów procesu.

Ramowy program szkolenia i tematyka

Dzień 1. Przejdziesz pełny proces projektowania metodą Design Thinking (empatyzowanie, definiowanie, generowanie pomysłów, prototypowanie, testowanie). Poznasz kejsy użycia tej metody oraz ważne dla procesu Design Thinking zasady pracy

Dzień 2. Poznasz sposoby poznawania potrzeb i możliwości użytkowników, czyli najważniejsze elementy metody Design Thinking. Dowiesz się o takich technikach jak wywiad pogłębiony i persona. Przekonasz się też, jak wiedzę o użytkownikach można zamienić na pomysły na kreatywne rozwiązania.

Co zyskasz
  • Poznasz Design Thinking od strony praktycznej podczas krótkiego 90 minutowego sprintu
  • Pokażemy Ci inspirujące kejsy Design Thinking i zrozumiesz specyfikę tej metody oraz wartości, które oferuje w świecie biznesu
  • Dowiesz się na czym polega każdy z pięciu etapów Design Thinking: empatia-definicja-ideacja-prototypowanie-testowanie
  • Zrozumiesz na czym polega projektowanie wywiadów z użytkownikami i zaprojektujesz swój pierwszy wywiad w prostej symulacji
  • Wszystkiego nauczysz się w lekkiej i zwinnej formie – kurs skończysz w dwa dni inwestując tylko cztery godziny dziennie, bez większego zakłócenia Twojego rytmu dnia i pracy
  • Będziesz miał(a) kontakt z innymi uczestnikami i prowadzącymi – ten kurs to zwinny, prowadzony na żywo warsztat online, a nie jakieś nudne webinary 🙂
  • Dostaniesz paczkę materiałów szkoleniowych i certyfikat ukończenia szkolenia

Dla kogo jest to szkolenie Design Thinking?

Dla każdego, kto bierze udział w tworzeniu i/lub udoskonalaniu produktów, usług, lub procesów biznesowych (jak rekrutacja, onboarding, czy cokolwiek innego 😊). W szczególności dla tych osób, które chcą się dowiedzieć, jak zbierać znaczącą wiedzę o kliencie (także wewnętrznym) i używać jej do generowania nowych rozwiązań lub ulepszania już istniejących.
Świetnie sprawdzi się dla pracowników działów R&D, product ownerów, product managerów, project managerów, scrum masterów, UX-ów, team leaderów, trenerów wewnętrznych, specjalistów ds. marketingu i komunikacji, specjalistów ds. innowacji i rozwoju oraz wszystkich zajmujących się nowymi produktami oraz usprawnieniami procesowymi i organizacyjnymi.
Ten kurs przyda da Ci się zwłaszcza jeśli:
– prowadzisz firmę, jesteś menedżerem, właścicielem produktu, osobą odpowiedzialną za strategie produktowe lub marketingowe
– projektujesz lub chcesz projektować produkty i usługi
– prowadzisz zespoły pracujące technikami zwinnymi (agile, lean), organizujesz pracę zespołów
– zajmujesz się rozwojem kompetencji w Twojej organizacji
– chcesz sprawdzić, czy Design Thinking to coś dla Ciebie zanim zdecydujesz się na dłuższy – np. tygodniowy kurs 😉
– potrzebujesz w swojej pracy inspiracji i więcej kreatywnego myślenia.

Jak to będzie wyglądało?

> Szkolenie jest podzielone na 2 spotkania online po 4 godziny

> Nowy termin wkrótce!

> Będziemy je prowadzić przy użyciu Zooma (wystarczy kliknąć w link, który Ci wyślemy, żeby dołączyć do spotkania)

> Spotkania są interaktywne - będzie okazja do dyskusji i współpracy z prowadzącymi i uczestnikami(czkami), dlatego będzie Ci potrzebny sprawny mikrofon i kamera

✅ Certyfikat potwierdzający ukończenie kursu

✅ Paczka materiałów oraz zestaw polecanych przez nas źródeł na temat DT

> Cena kursu: napisz do nas!

Opinie uczestników naszych warsztatów

testimonial-avatar

Zgrany duet przeprowadził grupę przez szkolenie płynnie, aktywnie, w odpowiedniej relacji "zakres materiału - czas", efektywnie używając narzędzi do pracy zdalnej. Było warto uczestniczyć.Wojciech Soldaty

5 out of 5

testimonial-avatar

Warsztaty przeprowadzone dynamicznie i interaktywnie, co w formie zdalnej nie jest łatwo uzyskać i za to przede wszystkim należą się prowadzącemu wielkie brawa! Poza tym świetne materiały poszkoleniowe i dalsze wsparcie - naprawdę warto skorzystać!Justyna Wysowska

testimonial-avatar

Wspaniałe warsztaty, pozwalające rozwinąć umiejętności. Doskonałe prowadzenie i część merytoryczna. Zdecydowanie polecam i chętnie powtórzyłabym je w przyszłości. Jest to wiedza, którą warto utrwalać 🙂Monika

Prowadzący

Seweryn Rudnicki - hearts&heads

Seweryn Rudnicki, PhD – naukowiec, design researcher i facylitor procesów kreatywnych. Naukową wiedzę o kreatywności i innowacyjności wykorzystuje w pracy z klientami biznesowymi, których interesują rozwiązania problemów, a nie buzzwordy. Stały pracownik AGH w Krakowie. Współzałożyciel teamu Hearts&Heads, które pomaga wdrażać user-centered design i techniki kreatywności do biznesu. Pracował m.in. dla takich klientów jak Motorola Solutions, Hitachi, HSBC, ABB, AON, PZU, PGNiG, Union Investment, Brainly, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, Krakowski Park Technologiczny i wielu innych.

Profil Seweryna na LinkedIn.

Edyta Gawlak

Edyta Gawlak – Absolwentka psychologii stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego, trenerka Design Thinking, koordynatorka projektów. Zainteresowanie psychologią rozwijała współpracując z organizacjami pozarządowymi, w tym od 2016 roku z Festiwalem Kultury Żydowskiej. Od 2019 odpowiadała za koordynację programu wolontariackiego i szkolenia. Dzięki bogatemu doświadczeniu we współpracy z międzynarodowymi wolontariuszami wywodzącymi się z różnych kultur rozwinęła swoje umiejętności w zakresie motywowania i zarządzania dużymi grupami. Realizowała projekty na zlecenie i we współpracy m.in. z: Żabką, Małopolską Agencją Rozwoju Regionalnego, Festiwalem Kultury Żydowskiej, Fundacją Konrada Adenauera.

Profil Edyty na LinkedIn.

Poznaj metodę Design Thinking w praktyce!

praktyczne szkolenie

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Jakie są cele szkolenia "Design Thinking - praktyczne szkolenie on-line"?

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z metodą Design Thinking. Przejdziesz cały proces DT w krótkim ćwiczeniu. Poznasz też podstawowe narzędzia metody, które pomogą CI w opracowaniu innowacyjnych rozwiązań dla biznesu.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie "Design Thinking - praktyczne szkolenie on-line"?

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą nauczyć się technik Design Thinking, a także dla menedżerów, przedsiębiorców, projektantów, marketerów i innych specjalistów z branży kreatywnej.

Jakie są wymagania techniczne do udziału w szkoleniu on-line?

Do wzięcia udziału w szkoleniu będzie potrzebny stabilne łącze internetowe oraz komputer z dostępem do kamery i mikrofonu.

Czy po ukończeniu szkolenia otrzymam certyfikat?

Tak, po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający jego udział w szkoleniu.

Czy otrzymam fakturę?

Tak, oczywiście dla każdego kupującego szkolenie wystawiamy fakturę VAT.

Czy mogę zamówić takie szkolenie dla swojej firmy?

Tak, organizujemy takie szkolenia zamknięte dla firm, w formule stacjonarnej lub on-line. W sprawie szczegółów napisz na: dawid.sobolak@hshs.pl lub zadzwoń: 503 133 328.

Czy szkolenie jest interaktywne i czy będę miał/a okazję do pracy w grupach?

Tak, szkolenie jest interaktywne. Nasze szkolenia to 80% pracy warsztatowej w mniejszych i większych grupach.

Czy otrzymam jakieś materiały dydaktyczne, takie jak prezentacje czy notatki?

Tak, po zakończeniu szkolenia otrzymasz od nas wiadomość z prezentacją i materiałami z których korzystaliśmy podczas pracy warsztatowej.

Odezwij się do nas!

Chcesz poznać Design Thinking i użyć tej metody do stworzenia innowacji, wzmocnienia kreatywności swojego zespołu, lub wsparcia ich zaangażowania i motywacji w usprawnianie działalności firmy? Masz jakieś pytania odnośnie naszej oferty? Daj znać!

Email: biuro@hshs.pl
Tel: +48 503 133 328

    Ta strona jest chroniona zabezpieczeniem reCAPTCHA. Zastosowanie mają
    Polityka prywatności i warunki korzystania z usług Google.

    © design by Morf Studio Barbara Janczak