Back to the top

Praktyczne szkolenie on-line

Design Thinking Intro

Zacznij swoją przygodę z Design Thinking! Szybki i praktyczny kurs, który pozwoli Ci nie tylko poznać w teorii, ale przede wszystkim doświadczyć całego procesu rozwiązywania problemów metodą Design Thinking. W jego trakcie zrozumiesz, czym jest ten proces, jakie są poszczególne jego etapy oraz jakie są podstawowe narzędzia, z których możesz skorzystać. Dowiesz się także, dlaczego nie warto zaczynać od wymyślania rozwiązań a od poznania odbiorcy. Przede wszystkim sprawdzisz, czy Design Thiking to coś dla Ciebie bez wielkich inwestycji czasowych, czy finansowych – szybko, praktycznie i przyjemnie 😉.

.

Lekko i konkretnie: 3 spotkania po 135 minut  (19.01, 20.01 i 22.01). Każdego dnia od 10.30 do 12.45.

Do wykorzystania: komplet materiałów ze szkolenia

Warsztatowa forma: wiedza, narzędzia, ćwiczenia i kejsy – wszystko “na żywo”

Do pochwalenia się: certyfikat udziału w szkoleniu

Mała grupa (maksymalnie 16 osób) i dwóch prowadzących trenerów

Bonus: 45 min. indywidualnych konsultacji dla każdego jako follow-up do szkolenia


590 zł + 23% Vat
Late bird (od 17.01.21) 690 zł + 23% Vat

Metoda Design Thinking jest aktualnie uznawana za jedną ze skuteczniejszych metod rozwijania innowacji przez zespoły pracownicze. Metoda została opracowana m.in. w Delft University of Technology i Stanford University, a jest używana przez firmy technologiczne na całym świecie – Apple, IBM, Microsoft, Samsung, GE, Siemens, Airbnb, Uber czy Spotify.

Pobierz naszego krótkiego e-booka o metodzie Design Thinking.

Design Thinking jest metodologią pracy o charakterze badawczo-twórczym, która daje narzędzia do poznania osób i ich aktualnych potrzeb w pogłębiony sposób. Zachęca do tego, aby na klienta czy użytkownika spojrzeć szerzej – w sposób bardziej wnikliwy i biorący pod uwagę relacje, w których uczestniczy. To z tych obserwacji rodzą się inspiracje względem całkiem nowych produktów lub pomysły na rozwój tych już istniejących, Metoda daje także narzędzia monitorowania, jak ewoluują ludzkie potrzeby – a dzisiejszy, szybko zmieniający się rynek wymaga takiego monitoringu.

We wrześniu 2019 r. autorka Harvard Business Review postawiła tezę, iż Design Thinking jest społeczną technologią mającą pozytywny wpływ na porządkowanie procesu poszukiwania innowacyjnych rozwiązań (Why design thinking works?).

Poznaj Design Thinking od praktycznej strony i dowiedz się na czym polega każdy z pięciu etapów procesu.

Ramowy plan szkolenia i tematyka

Dzień 1. Przejdziesz pełny proces projektowania metodą Design Thinking

Dzień 2. Poznasz kejsy użycia tej metody oraz ważne dla Design Thinking zasady pracy

Dzień 3. Poznasz podstawy projektowania wywiadów – czyli kilka konkretów na temat najważniejszego narzędzia Design Thinking

Co zyskasz
  • Poznasz metodę Design Thinking od strony praktycznej podczas krótkiego 90 minutowego sprintu
  • Poznasz kilka kejsów Design Thinking i zrozumiesz specyfikę tej metody oraz wartości, które oferuje w świecie biznesu
  • Dowiesz się na czym polega każdy z pięciu etapów Design Thinking: empatia-definicja-ideacja-protypowanie-testowanie
  • Zrozumiesz na czym polega projektowanie wywiadów z użytkownikami i zaprojektujesz swój pierwszy wywiad w prostej symulacji
  • Wszystkiego nauczysz się w lekkiej i zwinnej formie – kurs skończysz w trzy dni inwestując tylko 120 minut dziennie, bez większego zakłócenia Twojego rytmu dnia i pracy
  • Będziesz miał(a) kontakt z innymi uczestnikami i prowadzącymi – ten kurs to zwinny, prowadzony na żywo warsztat online, a nie jakieś nudne webinary 🙂
  • Paczka materiałów ze szkolenia i certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
  • Konsultacjemożliwość przedyskutowania wdrożenia omawianych narzędzi w Twojej organizacji

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla każdego, kto bierze udział w tworzeniu i/lub udoskonalaniu produktów, usług, lub procesów biznesowych (jak rekrutacja, onboarding, czy cokolwiek innego 😊). W szczególności dla tych osób, które chcą się dowiedzieć, jak zbierać znaczącą wiedzę o kliencie (także wewnętrznym) i używać jej do usprawnienia rozwiązań.
Świetnie sprawdzi się dla pracowników działów R&D, product ownerów, product managerów, project managerów, scrum masterów, UX-ów, team leaderów, trenerów wewnętrznych, specjalistów ds. marketingu i komunikacji, specjalistów ds. innowacji i rozwoju oraz wszystkich zajmujących się nowymi produktami oraz usprawnieniami procesowymi i organizacyjnymi.
Ten kurs przyda da Ci się zwłaszcza jeśli:
– prowadzisz firmę, jesteś menedżerem, właścicielem produktu, osobą odpowiedzialną za strategie produktowe lub marketingowe
– projektujesz lub chcesz projektować produkty i usługi
– prowadzisz zespoły pracujące technikami zwinnymi (agile, lean), organizujesz pracę zespołów
– zajmujesz się rozwojem kompetencji w Twojej organizacji
– chcesz sprawdzić, czy Design Thinking to coś dla Ciebie zanim zdecydujesz się na dłuższy – np. tygodniowy kurs 😉

Jak to będzie wyglądało?

> Szkolenie jest podzielone na 3 spotkania online po 120 minut

> Spotkania będą się odbywać 15-go, 16-go i 18-go grudnia 2020 w godz. 10:30-12:30

> Będziemy je prowadzić przy użyciu Zooma (wystarczy kliknąć w link, który Ci wyślemy, żeby dołączyć do spotkania)

> Spotkania są interaktywne - będzie okazja do dyskusji i współpracy z prowadzącymi i uczestnikami(czkami), dlatego będzie CI potrzebny sprawny mikrofon i kamera

> Na zakończenie dostaniesz od nas certyfikat i paczkę materiałów oraz zestaw polecanych przez nas źródeł na temat Design Thinking

> Bonus: dla każdego uczestnika/czki możliwość 45 min. bezpłatnej konsultacji jako follow-up do szkolenia

Opinie uczestników naszych warsztatów

testimonial-avatar

Zgrany duet przeprowadził grupę przez szkolenie płynnie, aktywnie, w odpowiedniej relacji "zakres materiału - czas", efektywnie używając narzędzi do pracy zdalnej. Było warto uczestniczyć.Wojciech Soldaty

testimonial-avatar

Warsztaty przeprowadzone dynamicznie i interaktywnie, co w formie zdalnej nie jest łatwo uzyskać i za to przede wszystkim należą się prowadzącemu wielkie brawa! Poza tym świetne materiały poszkoleniowe i dalsze wsparcie - naprawdę warto skorzystać!Justyna Wysowska

testimonial-avatar

Wspaniałe warsztaty, pozwalające rozwinąć umiejętności. Doskonałe prowadzenie i część merytoryczna. Zdecydowanie polecam i chętnie powtórzyłabym je w przyszłości. Jest to wiedza, którą warto utrwalać 🙂Monika

Prowadzący

Janek Strycharz - hearts&heads

Jan Strycharz – Ekonomista z doświadczeniem w badaniach rynku, badaniach konsumenckich, czy – szerzej – w zbieraniu informacji o doświadczeniach i potrzebach klientów. W ciągu ostatnich 10 lat swojej aktywności zawodowej był autorem i wykonawcą wielu projektów szkoleniowych, warsztatowych, czy konferencyjnych dotyczących tematyki innowacji biznesowej i społecznej. Prowadzi procesy innowacyjne wykorzystujące wiedzę o kliencie do wprowadzania ulepszeń w produktach, usługach, czy procesach wewnętrznych (np. rekrutacja, czy podnoszenie kompetencji pracowników). Współpracował zarówno z biznesem, jak i z organizacjami pozarządowymi, czy podmiotami administracji publicznej. Jest doświadczonym moderatorem procesów opartych o metodykę Design Thinking. Edukację realizował w Polsce, UK, Niemczech i w USA. U podstaw jego pracy leży przekonanie, że „robienie innnowacji” wymaga złożonego zestawu kompetencji, które można – i trzeba – rozwijać w sposób ciągły. W życiu prywatnym pasjonat spędzania czasu na świeżym powietrzu, snowboardu i wspinaczki skałkowej. Jest założycielem Fundacji Warsztat Innowacji Społecznych (www.warsztat.org.pl) oraz agencji hearts&heads (www.hshs.pl).

Dawid Sobolak - hearts&heads

Dawid Sobolak – Ekonomista, menadżer projektów biznesowych i społecznych, trener Design Thinking z 6-letnim doświadczeniem, badacz doświadczeń użytkowników. Współzałożyciel teamu Hearts&Heads, które pomaga wdrażać user-centered design i techniki kreatywności do biznesu. Pracował m.in. dla takich klientów jak: Schwitzke&Górski, Fluger, VOX, Martes Sport. Zrealizował również wiele projektów, których celem było poszukiwanie nowych rozwiązań problemów społecznych, w tym przy wykorzystaniu nowych technologii. Wielokrotnie zaangażowany jako mentor w pracę grup projektowych tworzących nowe rozwiązania w ramach projektu MediaLab Innowacji Społecznej.

Poznaj metodę Design Thinking w praktyce!

praktyczne szkolenie

Odezwij się do nas!

Chcesz poznać Design Thinking i użyć tej metody do stworzenia innowacji, wzmocnienia kreatywności swojego zespołu, lub wsparcia ich zaangażowania i motywacji w usprawnianie działalności firmy? Masz jakieś pytania odnośnie naszej oferty? Daj znać!

Email: biuro@hshs.pl
Tel: +48 503 133 328

    Ta strona jest chroniona zabezpieczeniem reCAPTCHA. Zastosowanie mają
    Polityka prywatności i warunki korzystania z usług Google.

    © design by Morf Studio Barbara Janczak