Back to the top

Szybki i praktyczny kurs on-line

Service Design - projektowanie usług

Szybki i praktyczny kurs online o tym, jak zaprojektować lub udoskonalić usługę, tak żeby dawała świetne doświadczenia klientom. Dzięki niemu poznasz i przećwiczysz w praktyce metodę i główne narzędzia Service Design, które później wykorzystasz w swojej pracy. To kurs w sam raz na czasy zmian i ogólnej niepewności, bo jest lekki, praktyczny i pozwala szybko zdobyć nowe umiejętności.

Lekko i zwinnie: 5 spotkań po 1,5 godziny. Termin: do ustalenia

Do wykorzystania: komplet materiałów ze szkolenia

Warsztatowa forma: wiedza, narzędzia, ćwiczenia i kejsy – wszystko “na żywo”

Do pochwalenia się: certyfikat udziału w szkoleniu

Mała grupa (max 15 osób) i praca nad konkretną usługą

Bonus: 90 min. indywidualnych konsultacji dla każdego jako follow-up do szkolenia

Świat kręci się wokół usług. Kawa w ulubionej kawiarni, wizyta w banku, u lekarza czy fryzjera, wyjście na basen, nadanie paczki i oglądanie filmu na Netflixie - to wszystko usługi. Szkolenia, obsługa księgowa, serwis IT - także. Dlatego ich świadome projektowanie i udoskonalanie jest coraz ważniejsze dla bardzo wielu biznesów. Dowiedz się, jak to robić skutecznie.

Jak zaprojektować lub poprawić usługi tak, by jak dawały klientom jak najwięcej pozytywnych doświadczeń, wpisywały się w trendy, a jednocześnie były opłacalne dla biznesu? Na szczęście jest do tego metoda, narzędzia i dobre przykłady stosowane od lat przez wiodące firmy. To podejście nazywa się Service Design i możesz je poznać na tym szkoleniu.

  • Mężczyzna stoi przy szybkie i przykleja na nie kolorowe karteczki. Jest w trakcie procesu design thinking

Naucz się projektować usługi krok po kroku i od razu wykorzystaj tę wiedzę w swojej pracy!

Ramowy plan szkolenia i tematyka

Dzień 1. Intro do Service Design – co to jest? do czego mogę tego użyć? jakie daje przewagi?

Dzień 2. Zanim zaczniesz projektować: tworzenie zespołu projektowego, mapowanie wyzwania, technika Design Safari.

Dzień 3. Użytkownik jest najważniejszy: mapowanie doświadczeń i odkrywanie niezaspokojonych potrzeb techniką wywiadu i Customer Journey.

Dzień 4. Stąd się biorą dobre pomysły: metody kreatywne w Service Design.

Dzień 5. Jak wprowadzić pomysły w życie: prototypowanie usługi przy użyciu Service Blueprint.

Co zyskasz
  • Dowiesz się, na czym polega Service Design, jakie elementy powinien zawierać proces projektowania usługi i do czego możesz go użyć w Twojej pracy
  • Wszystkiego nauczysz się w lekkiej i zwinnej formie – kurs skończysz w tydzień inwestując tylko 1,5 godz. dziennie, bez większego zakłócenia Twojego rytmu dnia i pracy
  • Będziesz miał(a) kontakt z innymi uczestnikami i prowadzącymi – ten kurs to zwinny, prowadzony na żywo warsztat online, a nie jakieś nudne webinary 🙂
  • Poznasz i wypróbujesz podstawowe narzędzia i techniki Service Design: Design Safari, wywiad, Customer Journey, Service Blueprint
  • Zrozumiesz, jakie przewagi daje podejście skoncentrowane na użytkowniku i jego/jej doświadczeniach
  • Praktyczne doświadczenie korzystania z Service Design – kurs jest warsztatowy, będzie okazja wykorzystać je do zaprojektowania konkretnej usługi
  • Paczka materiałów ze szkolenia i certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
  • Konsultacjemożliwość przedyskutowania wdrożenia omawianych narzędzi w Twojej organizacji

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla osób, których praca ma związek z usługami świadczonymi dla klientów indywidualnych lub B2B. W szczególności dla tych, którzy chcą nauczyć się jak tworzyć i udoskonalać usługi – dowolnego rodzaju i w dowolnej branży. 

Świetnie sprawdzi się dla pracowników działów R&D, specjalistów ds. innowacji i rozwoju, product ownerów, product managerów, project managerów, scrum masterów, UX-ów, analityków biznesowych i specjalistów ds. marketingu i komunikacji.

Ten kurs przyda da Ci się zwłaszcza jeśli:
– projektujesz lub chcesz projektować produkty i usługi
– prowadzisz firmę, jesteś menedżerem, właścicielem produktu, osobą odpowiedzialną za strategie produktowe lub marketingowe
– prowadzisz zespoły pracujące technikami zwinnymi (agile, lean), organizujesz pracę zespołów
– zajmujesz się kwestiami HR-owymi
– po prostu słyszałeś o Service Design i chcesz się dowiedzieć więcej.

Jak to będzie wyglądało?

> Szkolenie jest podzielone na 5 spotkań online po 1,5 godz.

> Spotkania będą się odbywać w ciągu tygodnia. Termin do ustalenia.

> Będziemy je prowadzić przy użyciu Zooma (wystarczy kliknąć w link, który Ci wyślemy, żeby dołączyć do spotkania)

> Spotkania są interaktywne - będzie okazja do dyskusji i współpracy z prowadzącymi i uczestnikami(czkami), dlatego będzie CI potrzebny sprawny mikrofon i kamera

> Na zakończenie dostaniesz od nas certyfikat i paczkę materiałów oraz zestaw polecanych przez nas źródeł na temat Service Design

> Bonus: dla każdego uczestnika/czki możliwość 90 min. bezpłatnej konsultacji jako follow-up do szkolenia

Opinie uczestników naszych warsztatów

testimonial-avatar

Zgrany duet przeprowadził grupę przez szkolenie płynnie, aktywnie, w odpowiedniej relacji "zakres materiału - czas", efektywnie używając narzędzi do pracy zdalnej. Było warto uczestniczyć.Wojciech Soldaty

5 out of 5

testimonial-avatar

Warsztaty przeprowadzone dynamicznie i interaktywnie, co w formie zdalnej nie jest łatwo uzyskać i za to przede wszystkim należą się prowadzącemu wielkie brawa! Poza tym świetne materiały poszkoleniowe i dalsze wsparcie - naprawdę warto skorzystać!Justyna Wysowska

testimonial-avatar

Wspaniałe warsztaty, pozwalające rozwinąć umiejętności. Doskonałe prowadzenie i część merytoryczna. Zdecydowanie polecam i chętnie powtórzyłabym je w przyszłości. Jest to wiedza, którą warto utrwalać 🙂Monika

Prowadzący

Seweryn Rudnicki - hearts&heads

Seweryn Rudnicki, PhD – naukowiec, design researcher i facylitor procesów kreatywnych. Naukową wiedzę o kreatywności i innowacyjności wykorzystuje w pracy z klientami biznesowymi, których interesują rozwiązania problemów, a nie buzzwordy. Stały pracownik AGH w Krakowie. Współzałożyciel teamu Hearts&Heads, które pomaga wdrażać user-centered design i techniki kreatywności do biznesu. Pracował m.in. dla takich klientów jak Motorola Solutions, Hitachi, HSBC, ABB, AON, PZU, PGNiG, Union Investment, Brainly, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, Krakowski Park Technologiczny i wielu innych.

lukasz-blog

Łukasz Maźnica – Ekonomista, trener Design Thinking, badacz doświadczeń użytkowników z 5-letnim doświadczeniem w badaniach jakościowych i ilościowych. Jako mentor i doradca współpracuje z firmami, administracją publiczną i organizacjami pozarządowymi. Jako wykładowca współpracuje z AGH w Krakowie, gdzie prowadzi zajęcia z Design Thinking. Jako ekspert zewnętrzny realizował projekty na zlecenie i we współpracy m.in. z: Centrum Ewaluacji i Analiz Polityk Publicznych UJ, Fundacją Gospodarki i Administracji Publicznej, czy Małopolskim Instytutem Kultury.

Naucz się projektować usługi krok po kroku i od razu wykorzystaj tę wiedzę w swojej pracy.

praktyczne szkolenie

Odezwij się do nas!

Chcesz poznać Design Thinking i użyć tej metody do stworzenia innowacji, wzmocnienia kreatywności swojego zespołu, lub wsparcia ich zaangażowania i motywacji w usprawnianie działalności firmy? Masz jakieś pytania odnośnie naszej oferty? Daj znać!

Email: biuro@hshs.pl
Tel: +48 503 133 328

    Ta strona jest chroniona zabezpieczeniem reCAPTCHA. Zastosowanie mają
    Polityka prywatności i warunki korzystania z usług Google.

    © design by Morf Studio Barbara Janczak