🎯 4,71/5 średnia ocena naszych szkoleń
Wywiad z klientem
– podstawa zdobywania wiedzy o Customer Experience
Czas trwania: 6h | Liczba uczestników: 12
🔹Zastanawiasz się, dlaczego niektórzy potrafią wydobyć z rozmów z klientami prawdziwe złoto, podczas gdy inni zostają z powierzchownymi odpowiedziami?
🔹Chcesz nauczyć się prowadzić wywiady, które odsłaniają autentyczne potrzeby i motywacje klientów?
🔹Szukasz sposobów na prowadzenie rozmów, które budują zaufanie i dostarczają wartościowych insightów?
Ten warsztat pokaże Ci, jak prowadzić wywiady, które staną się fundamentem Twojego rozumienia doświadczeń klienta.

Mieliśmy przyjemność szkolić dla:








- Poznasz metodykę prowadzenia wywiadów, które odkrywają prawdziwe potrzeby i motywacje klientów
- Nauczysz się zadawać pytania, które prowadzą do głębszych insightów
- Zdobędziesz praktyczne techniki aktywnego słuchania i budowania zaufania w rozmowie
- Rozwiniesz umiejętność analizy i interpretacji zebranych informacji o doświadczeniach klienta
To szkolenie jest dla osób, które chcą podnieść jakość swoich rozmów z klientami na nowy poziom. Jeśli pragniesz lepiej rozumieć doświadczenia użytkowników i wykorzystywać tę wiedzę do rozwoju produktów i usług – ten warsztat jest dla Ciebie.
- Badaczy i analityków customer experience
- Projektantów usług i produktów
- Product Managerów rozwijających ofertę w oparciu o potrzeby klientów
- Specjalistów ds. rozwoju biznesu
- Konsultantów pracujących bezpośrednio z klientami
Dlaczego warto?
Nasze doświadczenie to dobre, sprawdzone i wysokie standardy współpracy.
6000+
godzin przeprowadzonych warsztatów, szkoleń i doradztw
12+
lat doświadczenia
9,21
średnia ocen NPS
100+
firm z którymi współpracowaliśmy
Firma zyskuje solidne fundamenty wiedzy o doświadczeniach klientów, na których może budować konkurencyjną ofertę i skuteczne strategie.
✅ Dostęp do głębokich, jakościowych insightów niedostępnych w badaniach ilościowych.
✅ Odkrywanie nieartykułowanych potrzeb i motywacji, które napędzają decyzje klientów.
✅ Budowanie empatycznego zrozumienia użytkowników w całej organizacji.
✅ Wczesna identyfikacja trendów i zmian w zachowaniach konsumenckich.
✅ Lepsze zrozumienie kontekstu użytkowania produktów i usług.
✅ Weryfikacja założeń i hipotez biznesowych w kontakcie z realnymi klientami.
✅ Poprawa trafności decyzji rozwojowych dotyczących oferty.
Szkolenie łączy teorię z intensywną praktyką – uczestnicy wielokrotnie ćwiczą prowadzenie wywiadów, otrzymując szczegółowy feedback od doświadczonych trenerów.
- Podstawy metodyki prowadzenia wywiadów jakościowych
- Sztuka zadawania pytań – techniki prowadzące do głębszych insightów
- Aktywne słuchanie i budowanie zaufania w rozmowie
- Dokumentacja i analiza zebranych informacji
- Przekładanie wniosków z wywiadów na konkretne rekomendacje rozwojowe

Nasza metodologia – skuteczność tkwi w szczegółach
- Aktywne metody warsztatowe
- Doświadczeni facylitatorzy
- Praca na żywych przykładach
- Minimum teorii, maksimum praktyki
- Przyjazna atmosfera
- Profesjonalnie i z energią
- Networking i wymiana doświadczeń
Jan Strycharz
Ekonomista, który wykształcenie zdobywał w takich instytucjach, jak Hertie School of Governance w Berlinie, Uniwersytecie Georgetown w Waszyngtonie, Uniwersytecie Notre Dame w South Bend (USA). W ciągu ostatnich 15 lat swojej aktywności zawodowej był autorem i wykonawcą wielu projektów edukacyjnych, warsztatowych, czy konferencyjnych dotyczących tematyki innowacji biznesowej i społecznej.
Prowadzi procesy innowacyjne wykorzystujące wiedzę o kliencie do wprowadzania ulepszeń w produktach, usługach, czy procesach wewnętrznych. Współpracował z szeroką gamą klientów biznesowych (np. Comarch, Żabka, Hitachi, ABB, Martes Sport, Media Expert), publicznych (Komisja Europejska, Uniwersytet Jagielloński, Ministerstwo Rozwoju, Krakowskie Biuro Festiwalowe), jak i pozarządowych (Stowarzyszenie Wiosna, Fundacja Anny Dymnej “Mimo Wszystko”)
Edyta Gawlak
Psycholożka, certyfikowana trenerka Design Thinking, badaczka doświadczeń odbiorcy. Od lat pracująca także jako koordynatorka projektów. Współpracuje z firmami, instytucjami publicznymi, wspierając klientów w lepszym rozumieniu potrzeb i oczekiwań odbiorców. Wykładowczyni akademicka. Realizowała zlecenia m.in. dla Darco, Iceo Lab, Ambasady Amerykańskiej, Festiwalu Kultury Żydowskiej.
Zaufali nam








Opinie uczestników naszych warsztatów
Uczestnicy bardzo cenią nasze szkolenia i wykorzystują zdobytą wiedzę w swoich codziennych działaniach.
FAQ – najczęściej zadawane pytania
Dla kogo jest to szkolenie?
To szkolenie jest idealne dla osób, które chcą w systematyczny sposób rozwijać swoją kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów. Jeśli czujesz, że Twój potencjał twórczy nie jest w pełni wykorzystany, a chciałbyś nauczyć się generować więcej wartościowych pomysłów – to szkolenie jest właśnie dla Ciebie
Czy po ukończeniu szkolenia otrzymam certyfikat?
Tak, po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający jego udział w szkoleniu.
Czy otrzymam fakturę?
Tak, oczywiście dla każdego kupującego szkolenie wystawiamy fakturę VAT.
Czy szkolenie jest interaktywne i czy będę miał/a okazję do pracy w grupach?
Tak, szkolenie jest interaktywne. Nasze szkolenia to 70% pracy warsztatowej w mniejszych i większych grupach.
Czy otrzymam jakieś materiały dydaktyczne, takie jak prezentacje czy notatki?
Tak, po zakończeniu szkolenia otrzymasz od nas wiadomość z prezentacją i materiałami z których korzystaliśmy podczas pracy warsztatowej.
Co wpływa na cenę szkolenia?
Wynagrodzenie trenera, ilość uczestników (grup szkoleniowych), liczba trenerów, czas trwania szkolenia, forma szkolenia (stacjonarnie/online), odległość od siedziby firmy.
Chcesz dopasować szkolenie do potrzeb swojej firmy?
Zostaw nr telefonu, a oddzwonimy do Ciebie w ciągu 24h i porozmawiamy o tym, które szkolenie sprawdzi się u Ciebie.
Potrzebujesz więcej informacji lub masz jakieś pytania? Skontaktuj się z nami!
📩 edyta.gawlak@hshs.pl
📞 +48 723 521 361
