Co jeśli problem nie jest problemem? Jak redefiniowanie wyzwań prowadzi do prawdziwych innowacji
W design thinking chodzi nie tylko o rozwiązywanie problemów, ale o umiejętność ich właściwego...
Jak skalować Design Thinking w organizacji? Praktyczny przewodnik dla liderów [2025]
Przeprowadziłeś świetny warsztat design thinking. Zespół jest zachwycony. Powstały ciekawe pomysły. I co dalej?...
User First: dlaczego podejście customer experience Google zmienia rynek (i jak możesz to wykorzystać w swoim biznesie)
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego Google dominuje w tak wielu obszarach technologicznych? Odpowiedź kryje...
Dlaczego niektóre firmy są bardziej innowacyjne niż inne?
Google i Yahoo startowały w tym samym czasie z tymi samymi możliwościami. Dziś Google...
7 nawyków wspierających kreatywność do wypracowania podczas urlopu
Urlop to idealna okazja, żeby nie tylko odpocząć, ale też zbudować nowe nawyki, które...
[case study] Co Polacy myślą o toaletach, czyli jak reprezentatywne badanie świadomości może wzmacniać ogólnopolską kampanię społeczną
Choć temat toalet publicznych rzadko pojawia się w debacie publicznej, jest on niezwykle istotny...
Design Thinking kontra AI: dlaczego empatia pozostanie ludzką supermocą?
AI tworzy filmy, programuje aplikacje, projektuje logo i analizuje dane szybciej niż my zdążymy...
Kreatywność zespołowa napędza wzrost przychodów.
Kreatywność zespołowa przestała być dodatkiem do standardowego zestawu umiejętności biznesowych – stała się podstawą....
Książki o kreatywności i innowacjach – nasz ranking najlepszych książek o kreatywności i innowacjach
Czy Twoja organizacja należy do tych, które marzą o innowacyjności, ale jednocześnie organizują kolejne...
Kreatywność introwertyka – jak wykorzystać potencjał osób, które nie błyszczą na głośnych warsztatach
Odkryj, jak uwolnić kreatywność introwertów w zespole. Praktyczne strategie i narzędzia dla liderów i...
Bezpieczeństwo psychologiczne w zespole: 7 skutecznych metod budowania kreatywnej kultury pracy
Twój zespół nie generuje kreatywnych pomysłów? Może brakuje mu bezpieczeństwa psychologicznego - kluczowego czynnika...
Employee Experience: jak doświadczenia pracowników wpływają na firmę
Między tym, co menedżerowie myślą o warunkach pracy, a tym jak odczuwają je pracownicy,...
hearts&heads
Wspieramy zespoły w tworzeniu unikatowych i skutecznych rozwiązań biznesowych. Porządkujemy i prowadzimy procesy kreatywne oraz zajmujemy się badaniem i doświadczeń klientów. Połączenie kompetencji psychologicznych, socjologicznych i ekonomicznych powoduje, iż w naszym działaniu realnie łączymy perspektywę odbiorców z dobrym rozumieniem procesów biznesowych i wymagań rynkowych. Jeśli chcesz się dowiedzieć czym się zajmujemy kliknij tutaj, a jeśli interesują Cię tylko szkolenia, to sprawdź naszą ofertę szkoleniową.

