Back to the top

Blog

Czym są persony? Jaka jest ich rola w innowacji i jak je tworzyć?

W dzisiejszym świecie biznesu, w którym zmieniające się trendy i rosnąca konkurencja stawiają przed...

Rozumienie potrzeb – paliwo każdego biznesu. Kluczowe strategie budowania silniejszych relacji i skutecznej komunikacji

Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, jak dużą rolę odgrywają potrzeby w prowadzeniu biznesu i budowaniu...

Empatia bez pluszu (w biznesie i nie tylko).

O tym, że empatia to nie tyle emocjonalne współbrzmienie, co narzędzie do rozumienia drugiego...

Facylitacja warsztatów i spotkań – czy warto korzystać z usług facylitatora?

Czy zdarzyło Ci się kiedyś uczestniczyć w spotkaniu, które trwało godzinami, nie przyniosło żadnych...

Kreatywność potrzebuje Kopenhagi

Twórczość, czy innowacje wymagają wolności. Ale co to właściwie oznacza wtedy, gdy mówimy o...

Jak radzić sobie z “trudnymi” osobami na warsztacie?

Dowiedz się jak sobie poradzić z trudnymi sytuacjami pracy w zespole. Dotyczy to prowadzenia...

Do czego można wykorzystać metodę Design Thinking? Trzy praktyczne przykłady.

Przeczytaj w jaki sposób my – we współpracy z naszymi klientami – wykorzystaliśmy design...

Mapa empatii – opis narzędzia wraz z instrukcjami

Przedsięwzięcie biznesowe czy społeczne ma odpowiadać na konkretny problem, czy konkretne potrzeby ludzkie. Chodzi...
Analiza pomysłów przy użyciu matrycy now how wow

Jak analizować pomysły po burzy mózgów? Poznaj proste narzędzie – matryca NOW-HOW-WOW.

W trakcie procesów wszyscy z niecierpliwością czekają na etap generowania pomysłów. Jednak często zapominamy,...
Mężczyzna trzyma w ręce broszurę

Jak być kreatywnym liderem – część 3

To ostatnia część serii o zasadach, którymi powinien kierować się lider w prowadzeniu zespołów...

8 sprawdzonych błędów na drodze do zespołowej kreatywności

W ciągu paru lat pracy jako moderator procesów kreatywnych popełniłem też sporo błędów (a...
Młodzi ludzie cieszą się i obserwują wschód słońca

Jak być kreatywnym liderem – część 2

W tym wpisie poruszam temat grupowego aspektu prowadzenia działań kreatywnych.

hearts&heads

Wspieramy zespoły w tworzeniu unikatowych i skutecznych rozwiązań biznesowych. Porządkujemy i prowadzimy procesy kreatywne oraz zajmujemy się badaniem i doświadczeń klientów. Połączenie kompetencji psychologicznych, socjologicznych i ekonomicznych powoduje, iż w naszym działaniu realnie łączymy perspektywę odbiorców z dobrym rozumieniem procesów biznesowych i wymagań rynkowych. Jeśli chcesz się dowiedzieć czym się zajmujemy kliknij tutaj, a jeśli interesują Cię tylko szkolenia, to sprawdź naszą ofertę szkoleniową.