
7 nawyków wspierających kreatywność do wypracowania podczas urlopu
Urlop to idealna okazja, żeby nie tylko odpocząć, ale też zbudować nowe nawyki, które...

[case study] Co Polacy myślą o toaletach, czyli jak reprezentatywne badanie świadomości może wzmacniać ogólnopolską kampanię społeczną
Choć temat toalet publicznych rzadko pojawia się w debacie publicznej, jest on niezwykle istotny...

Design Thinking kontra AI: dlaczego empatia pozostanie ludzką supermocą?
AI tworzy filmy, programuje aplikacje, projektuje logo i analizuje dane szybciej niż my zdążymy...

Kreatywność zespołowa napędza wzrost przychodów.
Kreatywność zespołowa przestała być dodatkiem do standardowego zestawu umiejętności biznesowych – stała się podstawą....

Książki o kreatywności i innowacjach – nasz ranking najlepszych książek o kreatywności i innowacjach
Czy Twoja organizacja należy do tych, które marzą o innowacyjności, ale jednocześnie organizują kolejne...

Kreatywność introwertyka – jak wykorzystać potencjał osób, które nie błyszczą na głośnych warsztatach
Odkryj, jak uwolnić kreatywność introwertów w zespole. Praktyczne strategie i narzędzia dla liderów i...

Bezpieczeństwo psychologiczne w zespole: 7 skutecznych metod budowania kreatywnej kultury pracy
Twój zespół nie generuje kreatywnych pomysłów? Może brakuje mu bezpieczeństwa psychologicznego - kluczowego czynnika...

Employee Experience: jak doświadczenia pracowników wpływają na firmę
Między tym, co menedżerowie myślą o warunkach pracy, a tym jak odczuwają je pracownicy,...

HR Service Safari – przewodnik do badania doświadczeń pracowników
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak Twoi pracownicy naprawdę doświadczają pracy w Twojej firmie? Pewnie...

7 sekretów skutecznego przygotowania do szkolenia wewnętrznego
Czy prowadzenie szkoleń wewnętrznych to dla Ciebie kolejne zadanie, którego nikt nie chciał się...

Customer Journey Map – prosty przewodnik dla zapracowanych
Znalezienie czasu na tworzenie rozbudowanych map podróży klienta, gdy ledwo znajdujesz czas na kawę,...

15 błędów popełnianych przy tworzeniu person i jak ich unikać
Persona pomaga tworzyć lepsze strategie i produkty. Jednak tworząc je wciąż popełniamy te same...
hearts&heads
Wspieramy zespoły w tworzeniu unikatowych i skutecznych rozwiązań biznesowych. Porządkujemy i prowadzimy procesy kreatywne oraz zajmujemy się badaniem i doświadczeń klientów. Połączenie kompetencji psychologicznych, socjologicznych i ekonomicznych powoduje, iż w naszym działaniu realnie łączymy perspektywę odbiorców z dobrym rozumieniem procesów biznesowych i wymagań rynkowych. Jeśli chcesz się dowiedzieć czym się zajmujemy kliknij tutaj, a jeśli interesują Cię tylko szkolenia, to sprawdź naszą ofertę szkoleniową.