Kreatywność dla liderów
Szkolenie on-line o tym, jak sprawić żeby w Twoim zespole powstawało więcej dobrych pomysłów i wszyscy byli bardziej zapaleni do ich realizacji.
12 godzin interaktywnych szkoleń on-line:
18-21-25 lipca (9.00-13.00)
certyfikat udziału w szkoleniu
autorski e-book “Przewodnik dla moderatora procesów kreatywnych” w cenie szkolenia
komplet materiałów ze szkolenia
30 minut indywidualnych
konsultacji (jako follow-up szkolenia)
kameralna grupa 12 osób
Cena: 990 zł netto
Kiedyś myślano, że kreatywność to magia. Potem, że to zdolność wyjątkowych jednostek. Dzisiaj wiele firm wie, jak planować i prowadzić współpracę zespołową, aby wykorzystać potencjał kreatywny każdej osoby zaangażowanej w prace. Dołącz do nich i dowiedz się jak sprawić, żeby zespoły miały więcej dobrych pomysłów.
Czy masz czasem wrażenie, że Twoi współpracownicy nie mają inicjatywy? Że nie mają dobrych pomysłów? Że nie zapalają się do ich realizacji? Że tylko czekają na „zlecenie bardzo konkretnych zadań”?
Jeśli chciałbyś to zmienić, to poznaj realne procesy i narzędzia wspierania kreatywnej współpracy zespołowej! Używając tych narzędzi wysyłasz konkretny sygnał, że wspierasz oddolną inicjatywę i zaczynasz świadomie kształtować kulturę innowacyjności!
Naucz się projektować i prowadzić procesy kreatywne, aby każda minuta pracy Twojego zespołu była inwestycją w innowacyjność i skuteczność rozwiązań!
- Model procesu kreatywnego
- Dwa typy myślenia i ich rola w kreatywności
- Warunki dobrej inspiracji
- Ideacja i jej charakterystyka
- Burza mózgów typu stanfordzkiego, jako podstawa ideacji
- Najważniejsze psychologiczne pułapki twórczego myślenia i współdziałania
- Zasada „ilość przechodzi w jakość” – jej rola i zasadność w zespołowych procesach kreatywnych
- Matryca „now-how-wow” jako narzędzie analizy i selekcji
- Prototypowanie jako wsparcie procesu – czym jest, jak robić i czy warto
- Zdobędziesz wiedzę o tych aspektach psychologii kreatywności, które są najbardziej przekładalne na praktykę
- Zrozumiesz najważniejsze zasady rządzące procesem kreatywnym
- Będziesz w stanie zaprojektować i przeprowadzić proces kreatywny dla siebie i dla grupy osób współpracujących z Tobą
- Poznasz i będziesz umieć zastosować 6 konkretnych narzędzi pracy zespołowej przydatnych w procesie kreatywnym
- E-book – gotowy skrypt, który pomoże Ci zastosować proponowane rozwiązania w Twojej organizacji
- Prezentacja – gotowe slajdy, dzięki którym lepiej wytłumaczysz pewne koncepcje swojemu zespołowi
- Praktyczne doświadczenie zespołowej pracy kreatywnej (zajęcia są warsztatowe, a w ich trakcie stosujesz i testujesz konkretne narzędzia)
- Konsultacje – możliwość przedyskutowania wdrożenia omawianych narzędzi w Twojej organizacji
- Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu z moderowania zespołowych spotkań kreatywnych
Dla kogo jest to szkolenie?
Jeśli jesteś managerem lub team leaderem, który chciałby jeszcze mocniej wspierać swoje zespoły w kreatywności i innowacyjności, to szkolenie jest dla Ciebie. Stosując metody proponowane podczas szkolenia będziesz świadomie wpływał na kulturę pracy i współpracy czyniąc ją bardziej kreatywną i innowacyjną. To szkolenie wniesie do Twojej pracy także nowe narzędzia twórczego współdziałania z innymi.
Jak to będzie wyglądało?
> Szkolenie zostało podzielone na 3 spotkania warsztatowe on-line
> Spotkania będą odbywać się 18-21-25 lipca w godz. 9.00-13.00
> Będziemy je prowadzić przy użyciu ZOOMa (wystarczy kliknąć w link, który do Ciebie prześlemy, i dołączasz do naszego „pokoju”)
> Spotkania są interaktywne - będziesz dyskutował z trenerami i pozostałymi uczestnikami, dlatego będzie Ci potrzebny sprawny mikrofon i kamera
> Na zakończenie dostaniesz od nas e-booka, który jest gotowym skryptem prowadzenia zespołowych procesów kreatywnych
> Wystawimy także certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia
> Bezpłatne 30 min. indywidualnej konsultacji z trenerem po szkoleniu
Opinie uczestników naszych warsztatów
Prowadzący

Seweryn Rudnicki, PhD – naukowiec, design researcher i facylitor procesów kreatywnych. Naukową wiedzę o kreatywności i innowacyjności wykorzystuje w pracy z klientami biznesowymi, których interesują rozwiązania problemów, a nie buzzwordy. Stały pracownik AGH w Krakowie. Współzałożyciel teamu Hearts&Heads, które pomaga wdrażać user-centered design i techniki kreatywności do biznesu. Pracował m.in. dla takich klientów jak Motorola Solutions, Hitachi, HSBC, ABB, AON, PZU, PGNiG, Union Investment, Brainly, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, Krakowski Park Technologiczny i wielu innych.

Łukasz Maźnica – Ekonomista, trener Design Thinking, badacz doświadczeń użytkowników z 5-letnim doświadczeniem w badaniach jakościowych i ilościowych. Jako mentor i doradca współpracuje z firmami, administracją publiczną i organizacjami pozarządowymi. Jako wykładowca współpracuje z AGH w Krakowie, gdzie prowadzi zajęcia z Design Thinking. Jako ekspert zewnętrzny realizował projekty na zlecenie i we współpracy m.in. z: Centrum Ewaluacji i Analiz Polityk Publicznych UJ, Fundacją Gospodarki i Administracji Publicznej, czy Małopolskim Instytutem Kultury.