Back to the top

Szkolenie on-line

Jak mieć dobre pomysły?

Szkolenie on-line o tym, jak wspierać kreatywność zespołową oraz jak zwiększać efektywność spotkań grupowych dedykowanych generowaniu pomysłów na rozwiązanie wyzwań, z którymi zmaga się Twój zespół lub Twoja organizacja – kluczowe kompetencje w czasach zmian, zawirowań i ogólnej niepewności. Naucz się dobrze prowadzić procesy kreatywne!

Współpracowaliśmy z:

12 godzin

certyfikat udziału w szkoleniu

autorski e-book “Przewodnik dla moderatora procesów kreatywnych” w cenie szkolenia

komplet materiałów ze szkolenia

60 minut  indywidualnych
konsultacji (jako follow-up szkolenia)

kameralna grupa 12 osób

Kiedyś myślano, że kreatywność to magia. Potem, że to zdolność wyjątkowych jednostek. Dzisiaj wiele firm wie, jak planować i prowadzić współpracę zespołową, aby wykorzystać potencjał kreatywny każdej osoby zaangażowanej w prace. Dołącz do nich i dowiedz się jak prowadzić procesy kreatywne i sprawić, żeby zespoły miały więcej dobrych pomysłów.

Jakie nowe funkcjonalności wprowadzić w produkcie?  Jak usprawnić on-boarding nowych pracowników? Skąd mieć pomysły na oryginalne i skuteczne działania promocyjne? To przykłady różnych problemów, które na co dzień rozwiązują zespoły. A każde rozwiązanie poprzedza proces kreatywny, który do niego prowadzi.

Dobra wiadomość jest taka, że ten proces można realnie usprawnić, korzystając z zasad i narzędzi pracy kreatywnej. Krótko mówiąc można sprawić, że zespoły będą miały więcej dobrych, świeżych i nadających się wdrożenia pomysłów.

Chcesz dowiedzieć się więcej czym jest proces kreatywny? Sprawdź ten artykuł na naszym blogu: “Kreatywność to proces i nie dzieje się w wannie”.

  • warsztaty-design-thinking
  • ludzie na szkoleniu design thinking - hearts&heads

Naucz się projektować i prowadzić procesy kreatywne, aby każda minuta pracy Twojego zespołu była inwestycją w innowacyjność i skuteczność rozwiązań!

Ramowy plan szkolenia i tematyka
  • Model procesu kreatywnego
  • Dwa typy myślenia i ich rola w kreatywności
  • Warunki dobrej inspiracji
  • Ideacja i jej charakterystyka
  • Burza mózgów typu stanfordzkiego, jako podstawa ideacji
  • Najważniejsze psychologiczne pułapki twórczego myślenia i współdziałania
  • Zasada „ilość przechodzi w jakość” – jej rola i zasadność w zespołowych procesach kreatywnych
  • Matryca „now-how-wow” jako narzędzie analizy i selekcji
  • Prototypowanie jako wsparcie procesu – czym jest, jak robić i czy warto
Co zyskasz
  • Zdobędziesz wiedzę o tych aspektach psychologii kreatywności, które są najbardziej przekładalne na praktykę
  • Zrozumiesz najważniejsze zasady rządzące procesem kreatywnym
  • Będziesz w stanie zaprojektować i przeprowadzić proces kreatywny dla siebie i dla grupy osób współpracujących z Tobą
  • Poznasz i będziesz umieć zastosować 6 konkretnych narzędzi pracy zespołowej przydatnych w procesie kreatywnym
  • E-book – gotowy skrypt, który pomoże Ci zastosować proponowane rozwiązania w Twojej organizacji
  • Prezentacja – gotowe slajdy, dzięki którym lepiej wytłumaczysz pewne koncepcje swojemu zespołowi
  • Praktyczne doświadczenie zespołowej pracy kreatywnej (zajęcia są warsztatowe, a w ich trakcie zespoły rozwiązują konkretny problem)
  • Konsultacje – możliwość przedyskutowania wdrożenia omawianych narzędzi w Twojej organizacji
  • Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu z moderowania zespołowych spotkań kreatywnych

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie to jest przeznaczone dla każdego, kto rozwiązuje problemy wymagające nowatorskich rozwiązań. Szkolenie to będzie szczególnie przydatne osobom, które pracują zespołowo nad usprawnieniami różnego typu. Być może projektujesz produkty, czy usługi, lub też wymyślasz i wdrażasz usprawnienia procesów wewnątrzorganizacyjnych – każde z tych zadań wymaga twórczego podejścia do wyzwań, które masz za zadanie rozwiązać.

Prowadzisz firmę, jesteś menedżerem, właścicielem produktu, osobą odpowiedzialną za strategie produktowe lub marketingowe, a może zajmujesz się kwestiami HR-owymi w Twojej organizacji. To szkolenie wniesie do Twojej pracy nowe narzędzia twórczego współdziałania z innymi.

Jak to będzie wyglądało?

> Termin: na zamówienie

> Spotkania są interaktywne - będziesz dyskutował z trenerami i pozostałymi uczestnikami

> Na zakończenie dostaniesz od nas e-booka, który jest gotowym skryptem prowadzenia zespołowych procesów kreatywnych

> Wystawimy także certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia

Prowadzący

Janek Strycharz - hearts&heads

Jan Strycharz – Ekonomista, który wykształcenie zdobywał w takich instytucjach, jak Hertie School of Governance w Berlinie, Uniwersytecie Georgetown w Waszyngtonie, Uniwersytecie Notre Dame w South Bend (USA). W ciągu ostatnich 15 lat swojej aktywności zawodowej był autorem i wykonawcą wielu projektów edukacyjnych, warsztatowych, czy konferencyjnych dotyczących tematyki innowacji biznesowej i społecznej.

Prowadzi procesy innowacyjne wykorzystujące wiedzę o kliencie do wprowadzania ulepszeń w produktach, usługach, czy procesach wewnętrznych. Współpracował z szeroką gamą klientów biznesowych (np. Comarch, Żabka, Hitachi, ABB, Martes Sport, Media Expert), publicznych (Komisja Europejska, Uniwersytet Jagielloński, Ministerstwo Rozwoju, Krakowskie Biuro Festiwalowe), jak i pozarządowych (Stowarzyszenie Wiosna, Fundacja Anny Dymnej “Mimo Wszystko”)

Edyta Gawlak

Edyta GawlakPsycholożka, certyfikowana trenerka Design Thinking, badaczka doświadczeń odbiorcy. Od lat pracująca także jako koordynatorka projektów. Współpracuje z firmami, instytucjami publicznymi, wspierając klientów w lepszym rozumieniu potrzeb i oczekiwań odbiorców. Wykładowczyni akademicka. Realizowała zlecenia m.in. dla Darco, Iceo Lab, Ambasady Amerykańskiej, Festiwalu Kultury Żydowskiej.

Opinie uczestników naszych warsztatów

“Profesjonalna opieka mentorów, którzy przy pomocy innowacyjnych metod i narzędzi pobudzają kreatywność, owocuje zbiorem gotowych rozwiązań i pomysłów na rozwijanie oraz doskonalenie podejmowanych inicjatyw, a także wskazówek odnośnie ich wdrażania.”Anna

“…Wsparcie profesjonalnych trenerów, twórcze podejście do pracy, przyjazna atmosfera podczas spotkań sprawiły, że czas spędzony na realizacji projektu był zarówno wartościowy dla rozwoju naszych kompetencji i motywacji jak i otwarciu się na jeszcze mocniejsze wsłuchiwanie się w potrzeby…”Aleksandra

“Poświęcony czas, merytoryczne wprowadzenie i przejście przez cały proces projektowy, ale też współpraca z ekspertami była bezcenna i przyniosła konkretne efekty.”Kasper

Naucz się projektować i prowadzić procesy kreatywne, aby każda minuta pracy Twojego zespołu była inwestycją w innowacyjność i skuteczność rozwiązań!

Odezwij się do nas!

Chcesz poznać metody wspierania kreatywności w organizacji? A może chciałbyś, żebyśmy poprowadzili proces kreatywny w Twojej firmie? Masz jakieś pytania? Daj znać!

Email: biuro@hshs.pl
Tel: +48 503 133 328

    Ta strona jest chroniona zabezpieczeniem reCAPTCHA. Zastosowanie mają
    Polityka prywatności i warunki korzystania z usług Google.

    © design by Morf Studio Barbara Janczak