Jak mieć dobre pomysły?
Szkolenie on-line o tym, jak wspierać kreatywność zespołową oraz jak zwiększać efektywność spotkań grupowych dedykowanych generowaniu pomysłów na rozwiązanie wyzwań, z którymi zmaga się Twój zespół lub Twoja organizacja – kluczowe kompetencje w czasach zmian, zawirowań i ogólnej niepewności. Naucz się dobrze prowadzić procesy kreatywne!
—
Współpracowaliśmy z:
12 godzin interaktywnych szkoleń on-line:
termin do ustalenia, 9.00-13.00
certyfikat udziału w szkoleniu
autorski e-book “Przewodnik dla moderatora procesów kreatywnych” w cenie szkolenia
komplet materiałów ze szkolenia
60 minut indywidualnych
konsultacji (jako follow-up szkolenia)
kameralna grupa 12 osób
Cena: 990 zł netto
Kiedyś myślano, że kreatywność to magia. Potem, że to zdolność wyjątkowych jednostek. Dzisiaj wiele firm wie, jak planować i prowadzić współpracę zespołową, aby wykorzystać potencjał kreatywny każdej osoby zaangażowanej w prace. Dołącz do nich i dowiedz się jak prowadzić procesy kreatywne i sprawić, żeby zespoły miały więcej dobrych pomysłów.
Jakie nowe funkcjonalności wprowadzić w produkcie? Jak usprawnić on-boarding nowych pracowników? Skąd mieć pomysły na oryginalne i skuteczne działania promocyjne? To przykłady różnych problemów, które na co dzień rozwiązują zespoły. A każde rozwiązanie poprzedza proces kreatywny, który do niego prowadzi.
Dobra wiadomość jest taka, że ten proces można realnie usprawnić, korzystając z zasad i narzędzi pracy kreatywnej. Krótko mówiąc można sprawić, że zespoły będą miały więcej dobrych, świeżych i nadających się wdrożenia pomysłów.
Chcesz dowiedzieć się więcej czym jest proces kreatywny? Sprawdź ten artykuł na naszym blogu: “Kreatywność to proces i nie dzieje się w wannie”.
Naucz się projektować i prowadzić procesy kreatywne, aby każda minuta pracy Twojego zespołu była inwestycją w innowacyjność i skuteczność rozwiązań!
- Model procesu kreatywnego
- Dwa typy myślenia i ich rola w kreatywności
- Warunki dobrej inspiracji
- Ideacja i jej charakterystyka
- Burza mózgów typu stanfordzkiego, jako podstawa ideacji
- Najważniejsze psychologiczne pułapki twórczego myślenia i współdziałania
- Zasada „ilość przechodzi w jakość” – jej rola i zasadność w zespołowych procesach kreatywnych
- Matryca „now-how-wow” jako narzędzie analizy i selekcji
- Prototypowanie jako wsparcie procesu – czym jest, jak robić i czy warto
- Zdobędziesz wiedzę o tych aspektach psychologii kreatywności, które są najbardziej przekładalne na praktykę
- Zrozumiesz najważniejsze zasady rządzące procesem kreatywnym
- Będziesz w stanie zaprojektować i przeprowadzić proces kreatywny dla siebie i dla grupy osób współpracujących z Tobą
- Poznasz i będziesz umieć zastosować 6 konkretnych narzędzi pracy zespołowej przydatnych w procesie kreatywnym
- E-book – gotowy skrypt, który pomoże Ci zastosować proponowane rozwiązania w Twojej organizacji
- Prezentacja – gotowe slajdy, dzięki którym lepiej wytłumaczysz pewne koncepcje swojemu zespołowi
- Praktyczne doświadczenie zespołowej pracy kreatywnej (zajęcia są warsztatowe, a w ich trakcie zespoły rozwiązują konkretny problem)
- Konsultacje – możliwość przedyskutowania wdrożenia omawianych narzędzi w Twojej organizacji
- Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu z moderowania zespołowych spotkań kreatywnych
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie to jest przeznaczone dla każdego, kto rozwiązuje problemy wymagające nowatorskich rozwiązań. Szkolenie to będzie szczególnie przydatne osobom, które pracują zespołowo nad usprawnieniami różnego typu. Być może projektujesz produkty, czy usługi, lub też wymyślasz i wdrażasz usprawnienia procesów wewnątrzorganizacyjnych – każde z tych zadań wymaga twórczego podejścia do wyzwań, które masz za zadanie rozwiązać.
Prowadzisz firmę, jesteś menedżerem, właścicielem produktu, osobą odpowiedzialną za strategie produktowe lub marketingowe, a może zajmujesz się kwestiami HR-owymi w Twojej organizacji. To szkolenie wniesie do Twojej pracy nowe narzędzia twórczego współdziałania z innymi.
Jak to będzie wyglądało?
> Szkolenie zostało podzielone na 3 spotkania webinaryjne
> Termin do ustalenia
> Będziemy je prowadzić przy użyciu ZOOMa (wystarczy kliknąć w link, który do Ciebie prześlemy, i dołączasz do naszego „pokoju”)
> Spotkania są interaktywne - będziesz dyskutował z trenerami i pozostałymi uczestnikami, dlatego będzie Ci potrzebny sprawny mikrofon i kamera
> Na zakończenie dostaniesz od nas e-booka, który jest gotowym skryptem prowadzenia zespołowych procesów kreatywnych
> Wystawimy także certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia
> Bezpłatne 60 min. indywidualnej konsultacji z trenerem po szkoleniu
Prowadzący
Seweryn Rudnicki, PhD – naukowiec, design researcher i facylitor procesów kreatywnych. Naukową wiedzę o kreatywności i innowacyjności wykorzystuje w pracy z klientami biznesowymi, których interesują rozwiązania problemów, a nie buzzwordy. Stały pracownik AGH w Krakowie. Współzałożyciel teamu Hearts&Heads, które pomaga wdrażać user-centered design i techniki kreatywności do biznesu. Pracował m.in. dla takich klientów jak Motorola Solutions, Hitachi, HSBC, ABB, AON, PZU, PGNiG, Union Investment, Brainly, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, Krakowski Park Technologiczny i wielu innych.
Łukasz Maźnica – Ekonomista, trener Design Thinking, badacz doświadczeń użytkowników z 5-letnim doświadczeniem w badaniach jakościowych i ilościowych. Jako mentor i doradca współpracuje z firmami, administracją publiczną i organizacjami pozarządowymi. Jako wykładowca współpracuje z AGH w Krakowie, gdzie prowadzi zajęcia z Design Thinking. Jako ekspert zewnętrzny realizował projekty na zlecenie i we współpracy m.in. z: Centrum Ewaluacji i Analiz Polityk Publicznych UJ, Fundacją Gospodarki i Administracji Publicznej, czy Małopolskim Instytutem Kultury.
Opinie uczestników naszych warsztatów
“Profesjonalna opieka mentorów, którzy przy pomocy innowacyjnych metod i narzędzi pobudzają kreatywność, owocuje zbiorem gotowych rozwiązań i pomysłów na rozwijanie oraz doskonalenie podejmowanych inicjatyw, a także wskazówek odnośnie ich wdrażania.” – Anna
“…Wsparcie profesjonalnych trenerów, twórcze podejście do pracy, przyjazna atmosfera podczas spotkań sprawiły, że czas spędzony na realizacji projektu był zarówno wartościowy dla rozwoju naszych kompetencji i motywacji jak i otwarciu się na jeszcze mocniejsze wsłuchiwanie się w potrzeby…” – Aleksandra
“Poświęcony czas, merytoryczne wprowadzenie i przejście przez cały proces projektowy, ale też współpraca z ekspertami była bezcenna i przyniosła konkretne efekty.” – Kasper