Back to the top

Szkolenia

Szkolenia

Rozwijaj kompetencje przyszłości.

On-line lub stacjonarnie

Na naszych szkoleniach pokazujemy sposoby i metody, które pozwolą generować więcej, dobrych pomysłów, uczymy jak moderować pracę zespołów nastawionych na szukanie innowacji produktowych i usługowych, a także jak poznawać potrzeby klientów.

Współpracowaliśmy z:

Praktyczne szkolenie o tym, jak prowadzić i wspierać kreatywność zespołową

  • 12 godzin
  • max 12 uczestników

Kiedyś myślano, że kreatywność to magia. Potem, że to zdolność wyjątkowych jednostek. Dzisiaj wiele firm wie, jak planować i prowadzić współpracę zespołową, aby wykorzystać potencjał kreatywny każdej osoby zaangażowanej w prace.

  • 8 godzin
  • max 14 uczestników

Biorąc udział w szkoleniu, w ciągu ośmiu godzin doświadczysz na własnej skórze czym jest ‘DT’ i dowiesz się dlaczego jest to skuteczna metoda rozwiązywania złożonych problemów.

Poznaj narzędzia generowania nowych pomysłów.

  • 6 godzin
  • max 12 uczestników

Jak sprawić, żeby zespoły miały więcej dobrych, oryginalnych i użytecznych pomysłów? Jak sprawić, żeby proces ich wymyślania był przyjemny, angażujący i efektywny? Ten kurs jest o metodach i narzędziach, które przydadzą się do pracy nad różnymi problemami.

  • 12 godzin
  • max 12 uczestników

Szkolenie on-line o tym, jak sprawić  żeby w Twoim zespole powstawało więcej dobrych pomysłów i wszyscy byli bardziej zapaleni do ich realizacji.

Jak zaprojektować lub udoskonalić usługę, tak żeby dawała świetne doświadczenia klientom?

  • 7,5 godziny
  • max 16 uczestników

Biorąc udział w cyklu szkoleń on-line poznasz i przećwiczysz w praktyce metodę i główne narzędzia Service Design, które później wykorzystasz w swojej pracy.

Poznaj swoich odbiorców - praktycznie o badaniu potrzeb i doświadczeń

  • 7 godzin
  • max 16 uczestników

Powierzchowna – taka często jest wiedza firm o ich odbiorcach. Tworzymy produkty i usługi, ale rzadko mamy czas, żeby pozwolić sobie na chwilę refleksji i zastanowić się, jakie właściwie są potrzeby naszych odbiorców, klientów, czy użytkowników.

  • 2 x 4 godziny
  • max 12 uczestników

20 proc. wiedzy i 80 proc. konkretnych narzędzi i technik pracy, wywodzących się ze sprawdzonej metody Service Design.

  • 4 godziny
  • max 10 uczestników

Zbuduj kreatywny mindset i poznaj konkretne techniki pracy sprzyjające generowaniu dobrych pomysłów. Przydadzą się i w pracy, i w życiu prywatnym.

  • 3 godziny
  • max 12 uczestników

Poznaj i przetestuj praktyczne techniki brainstormu. Przydadzą się i w pracy, i w życiu prywatnym.

***
Wszystkie prezentowane szkolenia mogą być realizowane także w wersji stacjonarnej. Wówczas ich formuła czasowa, liczba uczestników oraz cena mogą się różnić od przedstawionych poniżej.

Odezwij się do nas!

Chcesz poznać Design Thinking i użyć tej metody do stworzenia innowacji, wzmocnienia kreatywności swojego zespołu, lub wsparcia ich zaangażowania i motywacji w usprawnianie działalności firmy? Masz jakieś pytania odnośnie naszej oferty? Daj znać!

Email: biuro@hshs.pl
Tel: +48 503 133 328

    Ta strona jest chroniona zabezpieczeniem reCAPTCHA. Zastosowanie mają
    Polityka prywatności i warunki korzystania z usług Google.

    © design by Morf Studio Barbara Janczak