Opis
Dla kogo jest ten przewodnik?
Dla wszystkich, którzy chcą, by zespoły, w których pracują, miały jak najwięcej dobrych pomysłów. Skorzystasz z niego szczególnie, jeśli:
- Zdarza Ci się prowadzić lub uczestniczyć w spotkaniu, którego celem jest wymyślenie nieszablonowych, a jednocześnie
- Chcesz, żeby ludzie w Twoim zespole w pełni wykorzystali swój potencjał kreatywny
- pracujesz na takich stanowiskach jak: product manager, product owner, product designer, jesteś liderem zespołu, pracujesz w branży kreatywnej, interaktywnej, marketingu lub HR.
O jakie pomysły chodzi?
Dobre pomysły to takie, które są nowe, oryginalne, a jednocześnie praktyczne i użyteczne. Jakie nowe funkcjonalności w produkcie powinniśmy wprowadzić? Jak usprawnić transfer wiedzy między zespołami? Jak zmniejszyć liczbę skarg od klientów? Jak sprawić, żeby nowi pracownicy szybciej integrowali się z firmą? To są przykłady wyzwań, których rozwiązanie wymaga naprawdę DOBRYCH pomysłów. Ten przewodnik powstał po to, by wspierać ludzi i organizacje w ich tworzeniu.
Dlaczego przewodnik?
Z dobrymi pomysłami jest jak z inteligencją – kto nie chciałby mieć ich więcej, niech podniesie rękę 🙂 Jednocześnie, kreatywność często kojarzy się z przypływem natchnienia albo jakimiś szczególnymi zdolnościami.
Tymczasem, zgodnie z aktualnym stanem badań i z praktyką wiodących w tym zakresie organizacji, kreatywność ma swoje zasady, które można poznać i wdrożyć w pracę swoją i swojego zespołu. Ten przewodnik w przystępny sposób prezentuje te zasady, konkretne narzędzia oraz przykłady. To mindset i toolkit kreatywności Twojego zespołu.
Nie chcesz kupować kota w worku? Pobierz bezpłatną próbkę i zobacz jak wygląda ebook od środka.