Szkolenia
Rozwijaj kompetencje przyszłości.
On-line lub stacjonarnie
Na naszych szkoleniach pokazujemy sposoby i metody, które pozwolą generować więcej, dobrych pomysłów, uczymy jak moderować pracę zespołów nastawionych na szukanie innowacji produktowych i usługowych, a także jak poznawać potrzeby klientów.
Współpracowaliśmy z:
Praktyczne szkolenie o tym, jak prowadzić i wspierać kreatywność zespołową
- 12 godzin
- max 12 uczestników
Kiedyś myślano, że kreatywność to magia. Potem, że to zdolność wyjątkowych jednostek. Dzisiaj wiele firm wie, jak planować i prowadzić współpracę zespołową, aby wykorzystać potencjał kreatywny każdej osoby zaangażowanej w prace.
- 8 godzin
- max 14 uczestników
Biorąc udział w szkoleniu, w ciągu ośmiu godzin doświadczysz na własnej skórze czym jest ‘DT’ i dowiesz się dlaczego jest to skuteczna metoda rozwiązywania złożonych problemów.
Poznaj narzędzia generowania nowych pomysłów.
- 6 godzin
- max 12 uczestników
Jak sprawić, żeby zespoły miały więcej dobrych, oryginalnych i użytecznych pomysłów? Jak sprawić, żeby proces ich wymyślania był przyjemny, angażujący i efektywny? Ten kurs jest o metodach i narzędziach, które przydadzą się do pracy nad różnymi problemami.
- 12 godzin
- max 12 uczestników
Szkolenie on-line o tym, jak sprawić żeby w Twoim zespole powstawało więcej dobrych pomysłów i wszyscy byli bardziej zapaleni do ich realizacji.
Jak zaprojektować lub udoskonalić usługę, tak żeby dawała świetne doświadczenia klientom?
- 7,5 godziny
- max 16 uczestników
Biorąc udział w cyklu szkoleń on-line poznasz i przećwiczysz w praktyce metodę i główne narzędzia Service Design, które później wykorzystasz w swojej pracy.
Poznaj swoich odbiorców - praktycznie o badaniu potrzeb i doświadczeń
- 7 godzin
- max 16 uczestników
Powierzchowna – taka często jest wiedza firm o ich odbiorcach. Tworzymy produkty i usługi, ale rzadko mamy czas, żeby pozwolić sobie na chwilę refleksji i zastanowić się, jakie właściwie są potrzeby naszych odbiorców, klientów, czy użytkowników.
- 2 x 4 godziny
- max 12 uczestników
20 proc. wiedzy i 80 proc. konkretnych narzędzi i technik pracy, wywodzących się ze sprawdzonej metody Service Design.
- 4 godziny
- max 10 uczestników
Zbuduj kreatywny mindset i poznaj konkretne techniki pracy sprzyjające generowaniu dobrych pomysłów. Przydadzą się i w pracy, i w życiu prywatnym.
- 3 godziny
- max 12 uczestników
Poznaj i przetestuj praktyczne techniki brainstormu. Przydadzą się i w pracy, i w życiu prywatnym.
***
Wszystkie prezentowane szkolenia mogą być realizowane także w wersji stacjonarnej. Wówczas ich formuła czasowa, liczba uczestników oraz cena mogą się różnić od przedstawionych poniżej.