
Prezentacja pomysłu – jak zdobyć poparcie dla swoich koncepcji
Przedstawiłeś genialny pomysł swojemu zespołowi, a spotkał się z... kompletną ciszą? Albo gorzej -...

Metody testowania i walidacji pomysłów: praktyczny przewodnik
Zdarzyło Ci się kiedyś być pewnym świetnego pomysłu, by później odkryć, że nikt go...

6 błędów poznawczych, które sabotują innowacje – jak ich unikać w procesie design thinking
Pracując z zespołami projektowymi, zauważamy pewną prawidłowość - nawet najlepsi eksperci wpadają w pułapki...

Jak stworzyć przestrzeń dla innowacji poprzez skuteczną komunikację w zespole
Innowacja nie pojawia się w próżni. Badania konsekwentnie pokazują, że najbardziej innowacyjne organizacje świata...

Od rytuału do rewolucji: budowanie kultury innowacji od podstaw
W świecie zdominowanym przez procedury, KPI i niekończące się procesy optymalizacji, łatwo zapomnieć o...

Jak Procter & Gamble zrewolucjonizowało swój proces innowacji
Gdy odchodzący na emeryturę wiceprezes Procter & Gamble wpadł na pomysł stworzenia osobnej przestrzeni...

Czym są persony? Jaka jest ich rola w innowacji i jak je tworzyć?
W dzisiejszym świecie biznesu, w którym zmieniające się trendy i rosnąca konkurencja stawiają przed...

Rozumienie potrzeb – paliwo każdego biznesu. Kluczowe strategie budowania silniejszych relacji i skutecznej komunikacji
Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, jak dużą rolę odgrywają potrzeby w prowadzeniu biznesu i budowaniu...

Empatia bez pluszu (w biznesie i nie tylko).
O tym, że empatia to nie tyle emocjonalne współbrzmienie, co narzędzie do rozumienia drugiego...

Facylitacja warsztatów i spotkań – czy warto korzystać z usług facylitatora?
Czy zdarzyło Ci się kiedyś uczestniczyć w spotkaniu, które trwało godzinami, nie przyniosło żadnych...

Kreatywność potrzebuje Kopenhagi
Twórczość, czy innowacje wymagają wolności. Ale co to właściwie oznacza wtedy, gdy mówimy o...

Jak radzić sobie z “trudnymi” osobami na warsztacie?
Dowiedz się jak sobie poradzić z trudnymi sytuacjami pracy w zespole. Dotyczy to prowadzenia...
hearts&heads
Wspieramy zespoły w tworzeniu unikatowych i skutecznych rozwiązań biznesowych. Porządkujemy i prowadzimy procesy kreatywne oraz zajmujemy się badaniem i doświadczeń klientów. Połączenie kompetencji psychologicznych, socjologicznych i ekonomicznych powoduje, iż w naszym działaniu realnie łączymy perspektywę odbiorców z dobrym rozumieniem procesów biznesowych i wymagań rynkowych. Jeśli chcesz się dowiedzieć czym się zajmujemy kliknij tutaj, a jeśli interesują Cię tylko szkolenia, to sprawdź naszą ofertę szkoleniową.