Kreatywny mindset (wstęp)
To jest pierwsza historia zapowiadająca kurs mailowy “Kreatywny mindset”, dla osób które chciałby rozwijać...
Metoda Design Thinking. Od empatii do innowacji. (część II)
To jest drugi z serii tekstów o założeniach metody Design Thinking. Jeśli jesteś na...
Czym jest Design Thinking? Od empatii do innowacji. (część I)
To jest pierwszy z serii tekstów o założeniach metody Design Thinking. Jeśli jesteś na...
Młode dobre małżeństwo, czyli co łączy Employee Experience i Service Design
Z tego tekstu dowiesz się, jak można zastosować Service Design, czyli sprawdzoną i uznaną...
4 rady dla kreatywności
Kreatywność można ćwiczyć i cały czas ją rozwijać. Możesz zarządzać swoją pracą umysłową tak,...
Podstawowe zasady dobrego customer experience w e-commerce
Nie trzeba robić skomplikowanych badań, żeby wyłapać proste błędy w swoim e-commerce. W tym...
Doświadczenie rządzi – 2 przykłady pokazujące, dlaczego trzeba o nim myśleć tworząc produkty, usługi i organizacje
Inspiracją do tego tekstu jest niezawodny Tom Kelley z zespołu IDEO. Czytając po raz...
Czym jest Touchpoint? Wyjaśniamy na konkretnym przykładzie.
Z tego tekstu dowiesz się, czym jest punkt styku klienta z usługą lub produktem...
Co to jest insight? Trzy przykłady z badań klientów.
Insight – powód, dla którego w ogóle realizujemy badania. Chcemy je odkrywać, chcemy je...
Inspiracja chowa się w doświadczeniach – oto narzędzia jak ją stamtąd wydobyć!
Dobry proces kreatywny nie zaczyna się od wymyślania pomysłów. Najpierw trzeba przejść przez fazę...
Nie pytaj klientów, czego „potrzebują”! Suche fakty są o wiele bardziej inspirujące!
Czasem żeby się czegoś dowiedzieć nie wystarczy zapytać! Szczególnie, jeśli chcesz zbadać, jakie są...
Co to w ogóle jest „warsztat”? Czyli o tym, jak zrobić coś więcej, niż nudne spotkanie!
Duża część naszej pracy to organizacja, przygotowanie i realizacja tzw. warsztatów...
hearts&heads
Wspieramy zespoły w tworzeniu unikatowych i skutecznych rozwiązań biznesowych. Porządkujemy i prowadzimy procesy kreatywne oraz zajmujemy się badaniem i doświadczeń klientów. Połączenie kompetencji psychologicznych, socjologicznych i ekonomicznych powoduje, iż w naszym działaniu realnie łączymy perspektywę odbiorców z dobrym rozumieniem procesów biznesowych i wymagań rynkowych. Jeśli chcesz się dowiedzieć czym się zajmujemy kliknij tutaj, a jeśli interesują Cię tylko szkolenia, to sprawdź naszą ofertę szkoleniową.

