Back to the top

Blog

Mężczyzna na drabinie przeprowadza remont

Podążanie za trendami może zepsuć biznes

Czytając ten artykuł dowiesz się, jak – wykorzystując jakościowe badania klientów – można wzbić...
Sklep z obuwiem

Półka na buty, jako ważny touchpoint

Realizując badanie tego, w jaki sposób klient naprawdę “przeżywa” daną usługę, możesz zidentyfikować kluczowe...
Biurko na którym leży laptop, kolorowe karteczki, materiały biurowe

Po pierwsze inspiracja!

Jak przeprowadzić inspirację w sposób efektywny?
Mężczyzna stoi przy dużym ekranie. Prezentuje pomysł

Jak prezentować pomysły „przynajmniej”? Poznaj sposób na dobrą prezentację

Jak bardzo ważny jest sposób prezentacji pomysłów na ulepszenia?
Dwie nastolatki robią zdjęcia

Znany, nieznany klient – krótka historia o badaniach odbiorców

Jak wykorzystać metody design thinking podczas opracowywania nowej usługi edukacyjnej...
kreatywność to nie moment natchnienia. Ten proces nie dzieje się w wannie

Kreatywność to proces i nie dzieje się w wannie

Z tego artykułu dowiesz się, że tworzenie pomysłów to proces, a nie moment...
osoby siedzące przy stole usprawniają proces komunikacji wewnętrznej

Komunikacja wewnętrzna a proces kreatywny

W tym artykule chcemy pokazać, jak odpowiednia inspiracja może pomóc wymyślić wartościowe usprawnienia dla...

hearts&heads

Wspieramy zespoły w tworzeniu unikatowych i skutecznych rozwiązań biznesowych. Porządkujemy i prowadzimy procesy kreatywne oraz zajmujemy się badaniem i doświadczeń klientów. Połączenie kompetencji psychologicznych, socjologicznych i ekonomicznych powoduje, iż w naszym działaniu realnie łączymy perspektywę odbiorców z dobrym rozumieniem procesów biznesowych i wymagań rynkowych. Jeśli chcesz się dowiedzieć czym się zajmujemy kliknij tutaj, a jeśli interesują Cię tylko szkolenia, to sprawdź naszą ofertę szkoleniową.