Do czego można wykorzystać metodę Design Thinking? Trzy praktyczne przykłady.
Przeczytaj w jaki sposób my – we współpracy z naszymi klientami – wykorzystaliśmy design...
Mapa empatii – opis narzędzia wraz z instrukcjami
Przedsięwzięcie biznesowe czy społeczne ma odpowiadać na konkretny problem, czy konkretne potrzeby ludzkie. Chodzi...
Jak analizować pomysły po burzy mózgów? Poznaj proste narzędzie – matryca NOW-HOW-WOW.
W trakcie procesów wszyscy z niecierpliwością czekają na etap generowania pomysłów. Jednak często zapominamy,...
Jak być kreatywnym liderem – część 3
To ostatnia część serii o zasadach, którymi powinien kierować się lider w prowadzeniu zespołów...
8 sprawdzonych błędów na drodze do zespołowej kreatywności
W ciągu paru lat pracy jako moderator procesów kreatywnych popełniłem też sporo błędów (a...
Jak być kreatywnym liderem – część 2
W tym wpisie poruszam temat grupowego aspektu prowadzenia działań kreatywnych.
Jak być kreatywnym liderem – część 1
Przypominamy 9 zasad kreatywnego przywództwa Kena Robinsona. W pierwszym artykule z serii możesz poznać...
Kiedy technologia to za mało, włącz empatię
Jeden z najbardziej klasycznych “kejsów” obrazujących moc metody design thinking.
Pytać i słuchać aktywnie. Jak design thinking zmienił wolontariat przy Festiwalu Kultury Żydowskiej.
Z tekstu dowiesz się jak wyglądała nasza współpraca z Festiwalem Kultury Żydowskiej w Krakowie...
Kiedy 1+1>2, czyli o doborze zespołu na sesję kreatywną
Chcesz wreszcie poprowadzić ten brainstorm. Znasz metodę burzy mózgów albo inną technikę kreatywną. Tylko...
Burza mózgów 6-3-5 – cichy i bardzo skuteczny sposób na dobre pomysły
Niektórzy mówią o niej „cicha”, inni „pisana”. Ja dorzuciłbym do tej listy przymiotników jeszcze...
3 argumenty dlaczego skrzynka na pomysły to zły pomysł!
W tym wpisie przyjrzę się bliżej popularnym w wielu organizacjach „skrzynkom na pomysły”, czyli...
hearts&heads
Wspieramy zespoły w tworzeniu unikatowych i skutecznych rozwiązań biznesowych. Porządkujemy i prowadzimy procesy kreatywne oraz zajmujemy się badaniem i doświadczeń klientów. Połączenie kompetencji psychologicznych, socjologicznych i ekonomicznych powoduje, iż w naszym działaniu realnie łączymy perspektywę odbiorców z dobrym rozumieniem procesów biznesowych i wymagań rynkowych. Jeśli chcesz się dowiedzieć czym się zajmujemy kliknij tutaj, a jeśli interesują Cię tylko szkolenia, to sprawdź naszą ofertę szkoleniową.

